Hallo! Ik vroeg me af of jullie mij misschien kunnen helpen met de aanschaf van een nieuwe telefoon. Zoals je ziet is het pas mijn eerste post, maar ik heb al eerder op tweakers gezeten. Alleen de e-mail die ik toen gebruikt had bestaat nu niet meer en ik had geen flauw benul van mijn wachtwoord meer, vandaar een nieuw account. Tweakers heeft mij al eerder geholpen en ook ikzelf heb een poging gedaan mensen te helpen en dat ging allemaal erg goed! Vandaar dat ik nog een keer om advies vraag.
Ik zoek een?
Een mobiele telefoon die stof en waterdicht is.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan 300 euro. Liefst rond de 200 - 250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, internet, wellicht foto's. Niet heel veel bijzonders. Ben alleen wel van plan hem naar veel plekken mee naar toe te nemen en dat pakte vroeger niet zo goed uit. Daarom zou ik nu erg blij zijn met een stof en waterdichte telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al de Sony Xperia M4 Aqua gevonden. http://tweakers.net/price...sony-xperia-m4-aqua-zwart . Alleen zie ik bij de reviews af en toe best nog wel redelijk negatieve dingen staan. Ik heb niet zo heel veel verstand van telefoons maar ik zie bijvoorbeeld staan dat de android versie die er op staat nog problemen kan vertonen bijvoorbeeld. Ik vraag me af of dit dan erg is als ik bijvoorbeeld een jaar of 2 met deze telefoon wil doen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik me ook afvraag is of er nog meer van dit soort telefoons in dezelfde prijsklasse ongeveer zijn. Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Een mobiele telefoon die stof en waterdicht is.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan 300 euro. Liefst rond de 200 - 250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, internet, wellicht foto's. Niet heel veel bijzonders. Ben alleen wel van plan hem naar veel plekken mee naar toe te nemen en dat pakte vroeger niet zo goed uit. Daarom zou ik nu erg blij zijn met een stof en waterdichte telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al de Sony Xperia M4 Aqua gevonden. http://tweakers.net/price...sony-xperia-m4-aqua-zwart . Alleen zie ik bij de reviews af en toe best nog wel redelijk negatieve dingen staan. Ik heb niet zo heel veel verstand van telefoons maar ik zie bijvoorbeeld staan dat de android versie die er op staat nog problemen kan vertonen bijvoorbeeld. Ik vraag me af of dit dan erg is als ik bijvoorbeeld een jaar of 2 met deze telefoon wil doen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik me ook afvraag is of er nog meer van dit soort telefoons in dezelfde prijsklasse ongeveer zijn. Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt.