[OL] Namen mappen/agenda Nederlands en engels door elkaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
De titel is misschien niet helemaal correct, maar ik heb in Outlook 2016 (en in het verleden 2010) diverse exchange accounts die allemaal de nederlandse benamingen hebben (bijv. Postvak IN en Agenda).

Echter er is 1 account dat de engelstalige benamingen heeft (dus Inbox en Calendar).

Ik heb al diverse dingen geprobeerd, bijvoorbeeld inloggen via OWA en dan landinstellingen wijzigen, maar krijg het niet anders ingesteld.

Iemand een idee?

P.S. De server is Exchange 2010

[ Voor 3% gewijzigd door HeSitated op 04-06-2016 16:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39

kraats

Ik rol

Je account krijgt volgens mij de taal mee van de eerste client waar het mee geopend wordt. Wat gebeurt er als je Outlook opent met 'outlook.exe /resetfoldernames' Doe ik nu even uit het hoofd, dus misschien moet je nog even googlen of het de juiste parameter is en of deze nog voor 2016 geldt

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
kraats schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:28:
Je account krijgt volgens mij de taal mee van de eerste client waar het mee geopend wordt. Wat gebeurt er als je Outlook opent met 'outlook.exe /resetfoldernames' Doe ik nu even uit het hoofd, dus misschien moet je nog even googlen of het de juiste parameter is en of deze nog voor 2016 geldt
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het werkt voor 2016 dus ook.

Weer een item van mijn todo-list.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Outlook is geen OS, dus ik verplaats van WOS naar CSA en zet Outlook in de topictitel.

Edit: en verander het topictype naar een vraagtopic.

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2016 17:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)