Rare extra knoppen in Windows 10 op het inlog scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 20:25
Vandaag was ik iets uit aan het proberen in Windows 10 met een programma dat je in kon loggen met gezichtsherkenning, maar dat programma werkte niet zo fijn en toen ik het heb verwijderd en weer terug naar het login scherm ging stonden er opeens 3 extra knoppen bij de knoppen met gebruikers met Wachtwoord. Als ik er op klik wordt ik automatisch ingelogd naar een van de 4 accounts op mijn computer. Afbeelding (het lukte me niet om een screenshot te maken) http://imgur.com/0CkRkm8

Ik heb al veel gegoogeld maar kon nergens hetzelfde probleem vinden

Beste antwoord (via tomvanliempd op 04-06-2016 18:20)

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39

kraats

Ik rol

En als je hier eens kijkt voor het verwijderen van een credentialprovider die er waarschijnlijk bij gezet is door Rohos: http://answers.microsoft....3e-4fa9-8e1f-72e222268706

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

tomvanliempd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:34:
Vandaag was ik iets uit aan het proberen in Windows 10 met een programma dat je in kon loggen met gezichtsherkenning, maar dat programma werkte niet zo fijn en toen ik het heb verwijderd...
Proberen? "Een programma"? Verwijderd?

Het zou handig zijn als je naam & rugnummer van het programma noemt en in hoeverre het programma wel/niet standaard in Windows zit en waarop je dus hebt geGoogled want ongetwijfeld is er wel iets over te vinden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
Het gaat om Rohos Face Logon, dat ik dus vanmiddag heb verwijderd. Dat zit dus niet standaard in Windows en ik heb google vooral afgezocht in het engels met: "Rohos New Buttons in Login Screen called Password Windows 10", "Weird new buttons login screen windows 10 after removing rohos"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
probeer eens "uninstall rohos button"

Dat is een wat logischer zoekterm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
Ik vind op die term niks over knoppen die verschijnen na het verwijderen, alleen hoe je rohos helemaal moet verwijderen voor Windows XP.

[ Voor 14% gewijzigd door tomvanliempd op 04-06-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Dan zit er een raar virus in je computer die je geen toegang geeft tot zoekmachine resultaten, want ik krijg paginas vol met hoe het te verwijderen.

In hert kort, heb je het programma via uninstall verwijderd nadat je het programma heb t gesloten
en daarna de registry keys verwijderd zoals gegeven in bijv de eerste link die ik krijg?

nu ja, deze link dus

http://pcuninstalltool.co...From-Your-PC_17_1708.html

of deze, werken al die methodes niet? Kan je de registery keys wel vinden, of ook niet? Want dit is inderdaad rohos 2.7 voor win8, misschien heb jij het over een latere versie die geheel anders is. Ken het programma verder niet. Dit is allemaal puur google wat ik hier neerplemp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
Het programma van de link gaat over usb key, Rohos Logon key. Het programma wat ik gebruikte heet Rohos Face Logon en dus is die anders.

Het programma heb ik volledig verwijdert maar ik weet dus niet hoe ik die knoppen weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
oh sorry, ik heb inderdaad 2 keer moeten googlen omdat ik het face was vergeten erbij te zetten en toen de verkeerde link nog onder de knoppen. Mensen maken fouten, zo gaat dat nu eenmaal. Hier nogmaals de eerste link.

http://www.quicklyuninsta...Rohos-Face-Logon-2.7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Systeemherstel al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
Aan de link van Reepje heb ik niet veel want in het register kan ik niets vinden van Rohos, en systeemherstel heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik straks proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Zie je toevallig nog bijzondere extra accounts staan als je via 'uitvoeren' 'netplwiz' kiest?
Ik heb het idee dat Rohos niet per se iets achtergelaten heeft van zichzelf, maar dat het een aantal zaken in de useraccounts in Windows gewijzigd heeft en dit misschien niet terug kon wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanliempd
Nee, alleen de 4 accounts die ik er op heb gezet en erop horen te staan. En ja, zoiets denk ik ook maar het is geen normaal gebruikersaccount denk ik want er staat een sleutel voor.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

En als je hier eens kijkt voor het verwijderen van een credentialprovider die er waarschijnlijk bij gezet is door Rohos: http://answers.microsoft....3e-4fa9-8e1f-72e222268706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Instaleer het programma opnieuw en verwijder eerst de configuratie instellingen die je er toen in gezet hebt en verwijder dan het programma opnieuw, ik denk dat dat het makkelijkste is, en missc herken je iets wat je vergeten bent.
lastig voor ons te bepalen wat er is blijven hangen

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1