Beste online custom PC winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.013 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnihil
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-12-2020
Hoi,

Ik was al een tijdje van plan om een zelf samengestelde PC te bestellen van dragoncomputers.eu, maar vroeg me af of er geen goedkopere websites zijn. Ik heb per toeval de website afuture.nl gevonden die betere prijzen en veel meer verschillende producten biedt dan dragoncomputers maar na wat reviews ervan te hebben gelezen lijkt het mij dan toch niet zo een goed idee om daar van te bestellen.

Kent er iemand nog goeie websites waar je computers kan laten samenstellen, die in België leveren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Alternate en Azerty doen dit volgens mij ook. Maar soms is een computerzaak om de hoek misschien handiger. En ik dacht sowieso Azerty wel naar België.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-04 22:39

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kijk gewoon in de Pricewatch? De winkels die daar in staan zijn volgens mij allemaal betrouwbaar. En dan bestel je gewoon bij de goedkoopste.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Compizfox schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:23:
Kijk gewoon in de Pricewatch? De winkels die daar in staan zijn volgens mij allemaal betrouwbaar.
Daar is nog wel een discussie over te voeren. Ik weet wel wat winkels in de Pricewatch die ik niet als betrouwbaar zou betitelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

downtime schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:29:
[...]

Daar is nog wel een discussie over te voeren. Ik weet wel wat winkels in de Pricewatch die ik niet als betrouwbaar zou betitelen.
Jup. Zo weigerde Sicomputers mij een RMA op een R9 280X omdat zij de fout erin niet konden vinden. Maar ik zat toch mooi met een kaart die niet goed functioneerde. Ik zou niet alle shops blind vertrouwen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door 461943 op 04-06-2016 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:46
Compizfox schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:23:
Kijk gewoon in de Pricewatch? De winkels die daar in staan zijn volgens mij allemaal betrouwbaar. En dan bestel je gewoon bij de goedkoopste.
Dit inderdaad. Beetje raar om bij de beste prijsvergelijker van nederland te vragen waar je de beste prijs kunt krijgen, daar gaat zo'n beetje half tweakers.net over.
downtime schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:29:
[...]

Dan zal dat in de regel ook blijken uit de shopreviews. Die zijn in mijn ervaring redelijk betrouwbaar hier. Een enkele slechte ervaring kan natuurlijk zelfs bij de beste shop voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

461943 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:32:
[...]

Jup. Zo weigerde Sicomputers mij een RMA op een R9 280X omdat zij de fout erin niet konden vinden. Maar ik zat toch mooi met een kaart die niet goed functioneerde. Ik zou niet alle shops blind vertrouwen dus.
Ik sluit Sicomputers ook uit na een slechte ervaring...

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:23

br00ky

Moderator Harde Waren
http://tweakers.net/shopreview/. Alsjeblieft, meer meningen bij elkaar ga je niet vinden. Derhalve, slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.