Mijn vraag
Goedemiddag
Ik hoop dat ik hier een antwoord krijg op mijn vraag.
Ik ben een beginnend verkoper bij paypal en heb gisteren een bedrag ontvangen van boven de 2000 dollar.
Nu heeft paypal een mooie regeling dat je op dat moment jezelf moet verifieren.
Aangezien al mijn gegevens juist zijn behalve mijn naam ivm privacy van mij en mijn gezin lukt dit niet nu.achteraf natuurlijk erg dom als je niks te verbergen hebt maar ik verstuur pakketten naar brazilie dus ik weet ook niet wat voor mensen het zijn.
Ik heb mijn eigen id kaartgegevens ingevuld maar dan geeft hij aan dat het niet klopt.
Ik zou graag mijn naam willen wijzigen maar ik ben benieuwd of dat dit kan en daarbij of het dan opgelost is.
Iemand hier ervaring mee?????
Ik zou graag weer bij mijn geld willen komen maar ik ben benieuwd of dit ooit nog kan
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Naam proberen te veranderen
Mail gestuurd
Proberen te bellen
...
Goedemiddag
Ik hoop dat ik hier een antwoord krijg op mijn vraag.
Ik ben een beginnend verkoper bij paypal en heb gisteren een bedrag ontvangen van boven de 2000 dollar.
Nu heeft paypal een mooie regeling dat je op dat moment jezelf moet verifieren.
Aangezien al mijn gegevens juist zijn behalve mijn naam ivm privacy van mij en mijn gezin lukt dit niet nu.achteraf natuurlijk erg dom als je niks te verbergen hebt maar ik verstuur pakketten naar brazilie dus ik weet ook niet wat voor mensen het zijn.
Ik heb mijn eigen id kaartgegevens ingevuld maar dan geeft hij aan dat het niet klopt.
Ik zou graag mijn naam willen wijzigen maar ik ben benieuwd of dat dit kan en daarbij of het dan opgelost is.
Iemand hier ervaring mee?????
Ik zou graag weer bij mijn geld willen komen maar ik ben benieuwd of dit ooit nog kan
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Naam proberen te veranderen
Mail gestuurd
Proberen te bellen
...