Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 12:30
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smartphone.

Wat is je budget?
400 - 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks (normaal?) gebruik zoals facebook, snapchat, whatsapp, foto's maken, filmpjes kijken en af en toe is een spelletje. Momenteel gebruik ik een s 3 mini die erg traag is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht zelf aan een Samsung s6. omdat deze binnen mijn budget valt. Ik zou eventueel ook nog wel 600 uit kunnen geven aan een telefoon maar ik weet niet of dit het waard is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zou de s6 voldoende zijn of is er nog een goed alternatief? Ikzelf vind het uiterlijk van de s6 best mooi!

Verwijderd

*Knip*. Zeg dan niks

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 08-06-2016 13:02 ]

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:32
*knip* maak de volgende keer een TR aan.

@ts, bedenkt even wat je met je phone doet en mogelijk wilt gaan doen en zet dat in je post erbij. op basis hiervan kan men je advies geven. Je geeft nu te weinig info. de s6 is een prima phone, maar dat is de sony z2 bijvoorbeeld ook, terwijl je die hebt voor 255 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 08-06-2016 13:03 ]

Verwijderd

Voor wat jij er mee wil gaan doen zal elke smartphone van +350 € voldoen.

De nexus 5x zal bijvoorbeeld ook perfect aankunnen wat jij wil ;-)

Belangrijke dingen om na te gaan is updatebeleid van het merk. Samsung houdt zijn topmodellen redelijk goed bij qua software alhoewel je binnen 2 jaar niet moet verwachten om de laatste androidversie te hebben ;-) bij een nexus zit je daar veiliger ;-)

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-11 13:39
Ik zou wachten voor de oneplus 3, heb nu het 2d model en ben er helemaal verliefd op

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals al door meer mensen is aangegeven voldoet een telefoon van +/- 300 euro ook aan je eisen. Ik zou die prijsklasse dan ook aanhouden, tenzij je heel graag 500 euro wilt uitgeven.

Voor 300 euro heb je ook echt al hele mooie telefoons. De OnePlus 3 en Nexus 5x zijn bijvoorbeeld hele mooie telefoons.

De Samsung Galaxy S6 zou ik nu in ieder geval niet meer kopen, omdat die inmiddels meer dan één jaar oud is. Aangezien het software garantiebeleid van Samsung maar 18 maanden is. Zou ik je die dus niet kunnen aanraden.
Pagina: 1