• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Mede-tweakers,

Ik heb sinds 1 week een nieuwe computer zonder grafische kaart aangezien de 1080 er nog niet is. Tijdens het spelen van Overwatch valt me op dat ik soms een schaduw in beeld krijg wat in je scherm gebrand lijkt.

De vraag heb ik al in het Overwatch topic gesteld maar mogelijk is het toch een technisch iets want er zijn geen reacties op die post geweest.

Het ziet er als volgt uit:
Overwatch

Het systeem waar het mee gebeurd is:
Intel i7 6700K
Kingston HyperX DDR4 2666
MSI Z170a Gaming M5
Corsair RM750x
Corsair H100i V2

Zodra ik de game afsluit en weer opstart is het ook weg en het is niet direct bij de start van een game aanwezig, vaak na een tijdje spelen.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Verwijderd

Lijkt gewoon op een grafische glitch. Blijft de 'schaduw' heel de tijd hetzelfde ongeacht welke kant je opkijkt in het spel? Wellicht dat het updaten van de Intel HD Graphics driver helpt.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Zal inderdaad een driver dingetje zijn. Blizzard is een van de weinige developers die ook daadwerkelijk Intel grafische chips ondersteunt, maar Intel staat niet bepaald bekend om hun uitstekende drivers. Overwatch is nog vrij nieuw, dus mogelijk heb je een nieuwere driver nodig.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Bedankt gelukkig maar, ik zal vanavond even kijken of ik nieuwe drivers er voor kan vinden, maar de installatie is nog geen week oud dus had software niet verwacht (al is overwatch idd niet heel oud).