Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluidskaart met coax 5.1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:12
Ik heb een logitech z5500 waar ik 1 optical en 1 coax kabel kan aansluiten , de optical in heb ik naar de Xbox one lopen de Xbox heeft geen coax in dus moet ik de pc via de coax laten lopen, ben dus nu opzoek naar een geluidskaartje met een coax aansluiting die 5.1 surround kan afspelen.

Heb wat zitten zoeken maar ben niet echt thuis met geluidskaarten en graag zou ik wat suggesties hebben

Beste antwoord (via schumi1986 op 04-06-2016 17:01)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zo, da's een goeie vraag. Vroeger kon je die overal wel vinden of laten bestellen, maar ik vind ze nergens meer... Heb je haast? Anders kun je ze uit China laten komen:

http://nl.aliexpress.com/...43926.html?storeId=907723

Of zet een V&A advertentie, misschien heeft iemand er nog eentje in een la liggen :)

Hier stond een dode link.

Alle reacties

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Wat voor moederbord heb je? Als die een pinheader heeft voor een SP/DIF bracket zou je dat ook nog kunnen overwegen (is goedkoper en makkelijker)

Zo'n ding dus:

Afbeeldingslocatie: http://assets.hardwarezone.com/2009/img/data/articles/2003/781/spdif_bracket.jpg

• schumi1986
strandbal schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:12:
Wat voor moederbord heb je? Als die een pinheader heeft voor een SP/DIF bracket zou je dat ook nog kunnen overwegen (is goedkoper en makkelijker)

Zo'n ding dus:

[afbeelding]
Ik heb een gigabyte GA-B150-HD3P deze heeft volgensmij geen pinheader voor sp/dif?

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 12:00

Wimmel

Hello

Volgens pagina 4 van de handleiding bezit het bord wel een sp/dif aansluiting. Je moet alleen even zelf kijken welk verloopje je ervoor nodig hebt.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zeker wel, check pagina 12 van je handleiding :) Boven de aansluiting van je frontpanel audio. Gemarkeerd als SPDIF_O.

De bracket die ik net postte heeft wel vier pinnen, maar daar worden er maar twee van gebruikt. Die kun je er dus wel op zetten (hij steekt dan alleen wat uit)

• schumi1986
strandbal schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:23:
Zeker wel, check pagina 12 van je handleiding :) Boven de aansluiting van je frontpanel audio. Gemarkeerd als SPDIF_O.

De bracket die ik net postte heeft wel vier pinnen, maar daar worden er maar twee van gebruikt. Die kun je er dus wel op zetten (hij steekt dan alleen wat uit)
Wimmel schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:22:
Volgens pagina 4 van de handleiding bezit het bord wel een sp/dif aansluiting. Je moet alleen even zelf kijken welk verloopje je ervoor nodig hebt.
Dankjewel heren, wilde net het boekje openslaan :p waar heb je dat bracket gevonden strandbal?

Acties:
  • Beste antwoord

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zo, da's een goeie vraag. Vroeger kon je die overal wel vinden of laten bestellen, maar ik vind ze nergens meer... Heb je haast? Anders kun je ze uit China laten komen:

http://nl.aliexpress.com/...43926.html?storeId=907723

Of zet een V&A advertentie, misschien heeft iemand er nog eentje in een la liggen :)

• schumi1986
Bedankt, ga deze bestellen
Pagina: 1