Toon posts:

Koppelstuk voor Macbook en Phorce Pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Ik heb hier een Phorce Pro, portable oplader voor alle devices, waaronder voor een laptop (http://bgr.com/2014/09/05/phorce-pro-26000mah-battery-bag/). Hier zitten allemaal koppelstukken bij voor verschillende laptops, maar helaas niet voor Apple laptops.

Ik heb twee vragen:
- Heeft iemand een Phorce snoertje voor Apple (staat op de foto van de bovenstaande link)
- Weet iemand of er ergens op de wereld een snoertje bestaat met een Apple laptop en een USB uiteinde? (de powerbank heeft ook drie USB poorten, dus dit zou ook een uitkomst kunnen zijn)

Alvast bedankt!
Nadia

ps. Mocht je zelf ook geïnteresseerd zijn in een Phorce Pro, bekijk dan gelijk even mijn advertentie met de titel: 'Phorce Pro portable oplader voor alle devices, incl laptop' (V&A aangeboden: Phorce Pro portable oplader voor alle devices, incl laptop)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Je zou er eentje zelf kunnen maken als je handig bent met een soldeerbout. Je moet dan op ebay zoeken naar een "magsafe repair cable". Die heeft aan 1 kant de magsafe connector en aan de andere kant een gestripte plus en min draad.

Dan moet je op die plus en min draden de stekker van de Phorce Pro zetten. Omdat je die denk ik niet los kan krijgen, zul je 1 van de bijgeleverde snoeren kapot moeten maken.

Gewoon USB erop zetten, gaat niet werken. Die USB uitgangen van de lader geven maximaal 5 volt. Een Macbook trekt 17 of 19 volt, afhankelijk van het model.