Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nodig over combineren Wan netwerken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TinoZwirs
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2023
Hallo!

Ik ben op zoek naar een router/modem/? dat in staat is om minimaal 4 Wan lijnen (verschillende internetlijnen van verschillende netwerken) te combineren tot één download en upload signaal. Dus 4x een 8mbit upload abonnement moet resulteren in 32mbit uploadsnelheid.

De toepassing van deze setup zal een professionele 360 graden videostream zijn dus stabiliteit is erg belangrijk.

Alvast bedankt!

Groeten,
Tino

Alle reacties

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

TinoZwirs schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:48:
Hallo!

Ik ben op zoek naar een router/modem/? dat in staat is om minimaal 4 Wan lijnen (verschillende internetlijnen van verschillende netwerken) te combineren tot één download en upload signaal. Dus 4x een 8mbit upload abonnement moet resulteren in 32mbit uploadsnelheid.

De toepassing van deze setup zal een professionele 360 graden videostream zijn dus stabiliteit is erg belangrijk.

Alvast bedankt!

Groeten,
Tino
De router is totaal geen probleem, gewoon een Cisco of een ander type router.

Je probleem zit in het "stapelen" van de 4 verbinding. Zoals jij het wilt krijg je gewoon 4 lijnen met maximale snelheid van 8Mbps per connectie. Wanneer je wilt stapelen dien je alle lijnen af te nemen bij 1 provider welke kan stapelen, bijvoorbeeld Xs4All.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

TinoZwirs schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:48:
...De toepassing van deze setup zal een professionele 360 graden videostream zijn dus...
Als je dat image van professionaliteit wilt handhaven, moet je misschien een professional inhuren om dit probleem op te lossen in plaats van zelf te gaan lopen prutsen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Brahiewahiewa schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:27:
[...]

Als je dat image van professionaliteit wilt handhaven, moet je misschien een professional inhuren om dit probleem op te lossen in plaats van zelf te gaan lopen prutsen
Nog afgezien van unicast/multicast, QoS en de hele rataplan. Ik ben het volledig met je eens dat de topicstart niet echt getuigt van voldoende info/inzicht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof