produktreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre1415
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 19:22
Ik had een vraagje over de produktreviews. aLs ik bv de review van een harde schijf pricewatch: WD Red WD60EFRX, 6TB lees, zie ik in de reviews dat er ook andere types en groottes van de schijf worden weergegeven. Kan dat niet per schijf ? Ik vind het erg verwarrend als ik een slechte review lees , en hij blijkt van de 4tb versie te zijn ipv de 6 tb.

Dit op 1 hoop gooien van (o.a) hdd-reviews is erg verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Productreviews worden getoond op productniveau en daarmee getoond bij alle uitvoeringen van dat product. Het idee daarachter is dat het verschil tussen uitvoeringen dusdanig klein is dat reviews doorgaans relevant zijn voor alle uitvoeringen.

In sommige categorieën is het enige verveel bijvoorbeeld de kleur. Dan is het zonde dat iemand die een wit product bekijkt de review van de zwarte uitvoering niet te zien krijgt.

In hoeverre een review van een 2TB disk relevant is voor de 4 TB uitvoering (van hetzelfde type) is een goede vraag. Op sommige aspecten wel, op sommige wellicht minder.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 22:26

Mooijekind

Manager Product Content
Wat Orion84 aangeeft klopt helemaal.

Voor de uitvoeringen waar de gebruiker uiteindelijk toch nog specifieker alleen voor zijn gekozen uitvoering een review wil lezen hebben we het ook mogelijk gemaakt om hierop te filteren.
Onder de complete scoreverdeling kun je selecteren of je de reviews van alle uitvoeringen wilt zien of alleen van de specifieke uitvoering.