Beste Tweakers,
Ik heb een eigen computerbedrijf (ter verduidelijk het gaat om mijn klanten niet om mijzelf )dus zal vaker tegen deze situatie gaan aanlopen Windows live mail 2012 icm microsoft e-mail adres dus live, Hotmail, outlook.com etc werken niet meer vanaf 30 juni.
Wat is een prettig en liefst veel gebruikt alternatief
met voldoende mogelijkheden voor importen en exporteren van mail en contactpersonen uit andere programma's
Eisen:
overzichtelijk, goede compatibiliteit met andere programma's, liefst veel voorkomend, beschikbaar in Nederlands en liefst met nl spellingcontrole.
Een aantal mogelijkheden en mijn mening of google's mening
Ik heb een eigen computerbedrijf (ter verduidelijk het gaat om mijn klanten niet om mijzelf )dus zal vaker tegen deze situatie gaan aanlopen Windows live mail 2012 icm microsoft e-mail adres dus live, Hotmail, outlook.com etc werken niet meer vanaf 30 juni.
Wat is een prettig en liefst veel gebruikt alternatief
met voldoende mogelijkheden voor importen en exporteren van mail en contactpersonen uit andere programma's
Eisen:
overzichtelijk, goede compatibiliteit met andere programma's, liefst veel voorkomend, beschikbaar in Nederlands en liefst met nl spellingcontrole.
Een aantal mogelijkheden en mijn mening of google's mening
- online zoals gmail of outlook.com --> prima als je daarvoor kiest echter willen sommigen liefst een programma op de pc zelf
- outlook --> prima alleen niet gratis
- windows 10 mail app --> ik vind hem te kaal en kun de laatste keer geen optie vinden om mails uit live mail of outlook te importeren. Als iemand mij hier kan verbeteren graag.
- thunderbird --> ik vind hem persoonlijk niet fijn (mogelijk omdat hij minder bekend is) en wordt niet meer ontwikkeld
- essentialpim --> lijkt mij fijn echter importen vanuit andere pakketten schijnt erg lastig/onmogelijk te zijn
- zimbra --> word goed gewaardeerd op internet echter mij nog onbekend.