Toon posts:

Printserver Intel NetportExpress EL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik de hand kunnen leggen aan een Intel NetportExpress EL Printserver. 1 probleem. Geen voeding. Dit blijkt toch een groot probleem want deze voeding heeft een ps2 aansluiting waardoor diverse spanningen lopen.
Kan iemand mij vertellen op welk pootje welke spanning staat?

Op het internet heb ik hierover niets kunnen vinden. In Amerika is een bedrijf dat die voedingen nog wel maakt, maar de prijs maakt het ineens niet meer interessant.
Vandaar deze vraag zodat ik de voeding zelf kan bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:04

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou nou , dat is boeiende informatie waar hij niks aan heeft. :(

Heb je een type nummer?
volgens mij ligt er hier eentje op de grond namelijk.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sorry is een HP Jetdirect vriendje
Lijkt er niet eens op.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Topicstarter
Balen
De websites die ik van jullie gekregen heb lopen allemaal op een dood spoor.
Wat ik wel heb kunnen achterhalen is dat de nieuwe generatie printservers nog maar 1 spanning nodig hebben ( +5 V ). Dit is leuk, maar mijn probleem staat nog even overeind omdat ik een oud type heb.
Toch blijf ik met grote hopen hopen dat jullie een oplossing hebben.
Het zou toch zonde zijn om dat leuke speledingetje de vuilnisbak te laten bezoeken.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ja dat probleem heb ik hier nou ook al. Wij hebben hier een aantal van die printservers en van eentje was de voeding kaduuk.
Nou ik kan dat ding net zo goed in m'n billen steken, want ik heb geen voeding kunnen regelen (tenzij hij idd kapitalen kost).
Dus mocht je meer succes dan ik hebben dan zou ik het graag horen: Blindfold@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Zeg eens, blindfold, als er meerdere servers zijn, heb je ook meerdere voedingen. Als de servers identiek zijn kan je de voeding toch nabouwen. Jij ben dan al een stap verder dan ik.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op maandag 25 juni 2001 16:40 schreef baseque het volgende:
Zeg eens, blindfold, als er meerdere servers zijn, heb je ook meerdere voedingen. Als de servers identiek zijn kan je de voeding toch nabouwen. Jij ben dan al een stap verder dan ik.
Maar ik ben niet zo'n zelfstekkerbouwdude, dus da's dan weer lastig. Het is niet zo erg, want ik heb die printer nu in een kantoor gezet met maar 2 computers, dus gewoon lokaal met zo'n autosense switchkastdinggeval

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Ik heb er op de HCC dagen 1 gekocht, met voeding voor F10,- :D
Pagina: 1