Goedemorgen Medetweakers,
Ik heb gisteren een custom build voor een kennis in elkaar gezet.
Build in onderstaande lijst :
gallery: Tilebos
Nu is alles goed aangesloten,alles 3x gechekked, alleen bij de eerste boot slaan de fans van de GPU niet aan.( ook geen boot bleep )
de verlichting springt wel aan, en je ziet dat de kaart probeerd aan te slaan ( voor de rest werkt alles ) fans/cpu koeler en de controller ook.
Zie ik iets over het hoofd?
De volgende opties heb ik nog niet geprobeerd omdat ik geen tijd meer had gisteravond.
1. Ram/geheugen in slot 1 en 2 stoppen ( zit nu in de twee middelste slots 2 & 3 voor het zicht gedaan )
2. Onboard Graphics boot.
3. GPU in en uit pluggen.
4. GPU in mijn huidige i3 system testen met andere voiding.
Ik zou ook de voeding van de custom build kunnen testen, maar gezien hij power heeft, en het MOBO ook power heeft, lijkt dit onnodig.
Graag hoor ik jullie reacties
Bedankt vast!!
Gr,
Thijs
Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft
Ik heb gisteren een custom build voor een kennis in elkaar gezet.
Build in onderstaande lijst :
gallery: Tilebos
Nu is alles goed aangesloten,alles 3x gechekked, alleen bij de eerste boot slaan de fans van de GPU niet aan.( ook geen boot bleep )
de verlichting springt wel aan, en je ziet dat de kaart probeerd aan te slaan ( voor de rest werkt alles ) fans/cpu koeler en de controller ook.
Zie ik iets over het hoofd?
De volgende opties heb ik nog niet geprobeerd omdat ik geen tijd meer had gisteravond.
1. Ram/geheugen in slot 1 en 2 stoppen ( zit nu in de twee middelste slots 2 & 3 voor het zicht gedaan )
2. Onboard Graphics boot.
3. GPU in en uit pluggen.
4. GPU in mijn huidige i3 system testen met andere voiding.
Ik zou ook de voeding van de custom build kunnen testen, maar gezien hij power heeft, en het MOBO ook power heeft, lijkt dit onnodig.
Graag hoor ik jullie reacties
Bedankt vast!!
Gr,
Thijs
Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft