om uit te zetten dat je bijv. in het start menu in win2000pro en in alle menu's in office op de pijltjes onderaan moet klikken om alles te zien. Dus hoe je uit kunt zetten dat hij bepaalde opties of snelkoppelingen verbogen houdt
Windows 2000: Start - Settings - Taskbar - "Use personalized Menu's" uitvinken.
Office: Klik rechts op de menu-balk - Aanpassen... - tabblad Opties - "Laatst gebruikte opdrachten eerst weergeven in menu's" uitvinken.
Office: Klik rechts op de menu-balk - Aanpassen... - tabblad Opties - "Laatst gebruikte opdrachten eerst weergeven in menu's" uitvinken.
THANKS!
ik heb echt geen idee waarom ze dit standaard aanzetten, ik word er helemaal gek van. maar bedankt!
ik heb echt geen idee waarom ze dit standaard aanzetten, ik word er helemaal gek van. maar bedankt!
Thomas Ligthart
Verwijderd
Ik wordt ook altijd gek van die pijltjes.
Maarja, dat is dus 1 van de punten (van een stuk of 20) die op het lijstje staan om te veranderen bij een Windows install.
Het zou me trouwens niet eens verbazen als je het in office2k0 per app uit moet zetten...
Maarja, dat is dus 1 van de punten (van een stuk of 20) die op het lijstje staan om te veranderen bij een Windows install.
Het zou me trouwens niet eens verbazen als je het in office2k0 per app uit moet zetten...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 23:56 ]
Neh grizzlybeer, dat gelukkig niet, Office 2000, XP en 2003 onthouden je voorkeur mits veranderd bij 1 prog voor ze allemaal
LPC, goed gezocht maar het (zeker voor een goedbedoeld dankwoord) omhoogschoppen van zulke oude oude topics is niet echt handig. Er zijn elke dag vele vele mensen die een antwoord vinden in de search, als al die topics worden gekickt komt er niemand meer toe aan nieuwe reacties 
(Ik verbeter nog even de titel, dan wordt het nog beter vindbaar).
(Ik verbeter nog even de titel, dan wordt het nog beter vindbaar).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1