Dyma LM280 toetsenbordinderling fout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb een nieuwe LM280 binnengekregen van Dymo. Bij het aanzetten gaf deze een vrij nietszeggende vraag met de keuze US, DE, AUS, BE/FR e.d.
Ik wist niet wat dit betekende en heb BE aangetikt als meest dichtstbijzijnd. Echter nu blijkt dit de toetsenbord indeling te zijn. Deze vraag had helemaal niet moeten komen want die is niet vervangbaar. Hij staat nu dus op AZERTY terwijl het toesten QWERTY is. Ook een reset met Backspace/9/on geeft me deze optie niet meer. Ik denk dat ze in de fabriek deze setting zijn vergeten?

Heeft iemand een idee wat ik hier nog aan kan doen? Is er een soort master reset mogelijk? Anders gaat hij DOA

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Reset, maar dat helpt niet.

Beste antwoord (via F_J_K op 03-06-2016 14:59)

• Fairy
  • Niet online
Het is me uiteindelijk na lang zoeken toch gelukt om het op te lossen. Die backspace bleek niet te werken. Uiteindelijk was 0 + ON de oplossing. Beetje verwarrend dat sommige dingen via backspace wél werkten, waardoor je op het verkeerde been werd gezet.

Toch bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online
Het is me uiteindelijk na lang zoeken toch gelukt om het op te lossen. Die backspace bleek niet te werken. Uiteindelijk was 0 + ON de oplossing. Beetje verwarrend dat sommige dingen via backspace wél werkten, waardoor je op het verkeerde been werd gezet.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Via TR vroeg je om een slotje. IMHO hoeft dat niet, als nu niemand meer reageert zakt het topic vanzelf wel weg. Dank voor de update. Topic kan relevant zijn voor anderen met dezelfde vraag, die dan jouw oplossing zien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)