Toon posts:

cd maken van ouwe platen vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Question, ik wil voor m'n oma een cd maken van haar oude platen, maar ik heb geen idee wat voor programma ik hiervoor moet gebruiken. Is hier een apart progje voor?
Heeft iemand een tip voor me?

Verwijderd

Ja easy cd creator, daar zit een progje spin doctor oid bij, die moet je gebruiken.

Verwijderd

Ofja.. moet.... die kun je gebruiken :)

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

P.S. search :?

[topic=36807]

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

...of : gebruik TotalRecorder(freeware). sluit aan op line-in van je geluidskaart, druk op opnemen, output settings op mp3 128/160/192, klaar. daarna bewerken met cooledit...

Verwijderd

Topicstarter
Ah Thanxx, ga ik eens ff zoeken naar Easy CD Creator (....ik gebruik altijd Nero en CloneCD ;) )
Zal vast wel ergens te vinden zijn..
Ik dank jullie hartelijk voor de snelle reactie.
Zal oma fijn vinden *D
Mazzel....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik gebruik altijd SoundForge om op te nemen, en Steinberg Clean Plus om het geluid een beetje op te helderen enzo... (dit werkt niet altijd even lekker)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Klopt, Soundforge is een goed programma, alleen niet freeware. In principe moet je het volgens mij gewoon met de sound recorder van windows kunnen opnemen.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op maandag 25 juni 2001 12:45 schreef a_LAN het volgende:
...of : gebruik TotalRecorder(freeware). sluit aan op line-in van je geluidskaart, druk op opnemen, output settings op mp3 128/160/192, klaar. daarna bewerken met cooledit...
Ja joh.. ga opnemen direct naar MP3, vervolgens uitpakken naar wav, bewerken en op cd branden |:(
Gewoon opnemen met cooledit; evt. bewerken en fikken maar!

Siditamentis astuentis pactum.

Pagina: 1