Toon posts:

E-mailen naar Tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik had een zoekertje geplaatst bij V&A omdat ik iets zocht. Een nieuw lid reageerde dat hij me kon helpen. Jammer genoeg had ik pas een week later Tweakers terug geopend... Dan heb ik geantwoord maar de persoon die mij wou helpen heeft zich wss nooit meer aangemeld sindsdien.

Mijn vraag: kan ik zijn e-mailadres op één of andere manier achterhalen? Privéberichten werken niet want daarvoor moet hij de site openen, wat hij niet meer doet...

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als hij zijn emailadres niet in zijn profiel heeft staan, dan niet.

Dus als hij inderdaad niet meer reageert zal je op zoek moeten naar een andere verkoper.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Om zelf een volgende keer wel snel te kunnen reageren, kun je ook bij een nieuw bericht een notificatie laten mailen: zet bij 'Berichten' het vinkje 'Via e-mail' op https://secure.tweakers.net/instellingen/notificaties/. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er toevallig achter gekomen dat Antec, die van de kasten en PSU's, bezig is om oude spare parts te vernietigen. Window zij panelen van de oude P160, De disco LED staafjes voor in de computer die op de maat van de muziek werken.Toen ik bij een glas bedrijf moest zijn zag ik dat ze bezig waren oude kartonnen dozen van oudere kasten aan het buiten zetten waren. Ik heb toen een praatje gemaakt wat ze aan het doen zijn. En ik kreeg de reden te horen. Dus als er mensen zijn die nog heel oude kasten hebben van Antec moeten ze vlug zijn mijns inziens voor spare parts zoals die P160 window panelen. Volgens mij gaan ook de front panelen weg van de P150/Sonata Designer etc.

Ik weet alleen niet waar ik dit bericht moet plaatsen en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:01:
Ik ben er toevallig achter gekomen dat Antec, die van de kasten en PSU's, bezig is om oude spare parts te vernietigen. Window zij panelen van de oude P160, De disco LED staafjes voor in de computer die op de maat van de muziek werken.Toen ik bij een glas bedrijf moest zijn zag ik dat ze bezig waren oude kartonnen dozen van oudere kasten aan het buiten zetten waren. Ik heb toen een praatje gemaakt wat ze aan het doen zijn. En ik kreeg de reden te horen. Dus als er mensen zijn die nog heel oude kasten hebben van Antec moeten ze vlug zijn mijns inziens voor spare parts zoals die P160 window panelen. Volgens mij gaan ook de front panelen weg van de P150/Sonata Designer etc.

Ik weet alleen niet waar ik dit bericht moet plaatsen en hoe.
Hoe is dit relevant aan het topic?

39

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.