Hallo! Voor mijn werk moet ik regelmatig documenten typen en ben ik vaak belast met nachtdiensten. Omdat de meeste nachtdiensten langzaam, rustig en soms saai zijn zoek ik een laptop die mijn werk een stuk aangenamer kan maken. Op dit moment heb ik wel een laptop maar die is helaas aan zijn einde na 8 jaar. (FHD filmpjes kan hij niet afspelen zonder te stotteren en het zelfde krijg ik met Youtube in FHD).
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral veel typ werk (dus een goede toetsenbord zou fijn zijn) daar naast zou het nog leuk zijn als hij (lichte) games kan spelen en films/series in FHD kan afspelen.
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken rond de €1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben wel van plan om mijn laptop mee naar het werk te nemen maar gewicht is niet per se een porbleem en de accu ook niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet per se een voorkeur qua merk. Heb zelf 3 gevonden maar totaal geen ervaring met die merken (Medion, Acer en Lenovo)
Mijn voorkeur qua hardware:
Minimaal een i5
1920x1080 Mat IPS scherm
Geforce 950m/960m
8gb geheugen
1 ssd en 1 hdd
En eventueel een verlicht toetsenbord zou een leuk extra zijn
Wat ik tot nu toe heb gevonden welke mij wel aanspreken qua specs:
Acer Aspire Nitro VN7-572G-511V
Lenovo IdeaPad Y700-15ISK
Medion Erazer P6661
Misschien dat jullie enig ervaring hebben met de bovenstaande merken of eventueel een andere laptop weten?
PS: Op tweakers.net staat dat de Lenovo een Mat scherm heeft maar op de website van Lenova staat er Anti-glare en ik heb een video gezien dat er gewoon een "plak" scherm over het scherm zit met daar achter een spiegelend scherm?
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral veel typ werk (dus een goede toetsenbord zou fijn zijn) daar naast zou het nog leuk zijn als hij (lichte) games kan spelen en films/series in FHD kan afspelen.
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken rond de €1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben wel van plan om mijn laptop mee naar het werk te nemen maar gewicht is niet per se een porbleem en de accu ook niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet per se een voorkeur qua merk. Heb zelf 3 gevonden maar totaal geen ervaring met die merken (Medion, Acer en Lenovo)
Mijn voorkeur qua hardware:
Minimaal een i5
1920x1080 Mat IPS scherm
Geforce 950m/960m
8gb geheugen
1 ssd en 1 hdd
En eventueel een verlicht toetsenbord zou een leuk extra zijn
Wat ik tot nu toe heb gevonden welke mij wel aanspreken qua specs:
Acer Aspire Nitro VN7-572G-511V
Lenovo IdeaPad Y700-15ISK
Medion Erazer P6661
Misschien dat jullie enig ervaring hebben met de bovenstaande merken of eventueel een andere laptop weten?
PS: Op tweakers.net staat dat de Lenovo een Mat scherm heeft maar op de website van Lenova staat er Anti-glare en ik heb een video gezien dat er gewoon een "plak" scherm over het scherm zit met daar achter een spiegelend scherm?
[ Voor 8% gewijzigd door disturbedmind op 03-06-2016 02:45 ]