Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
iPhone/iPad dockingstation
Wat is je budget?
van 0 tot 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornaamste functie is tijdsweergave gedurende de nacht. Daarnaast ondertussen mijn Apple devices opladen en wekker zetten en ik wil via bluetooth en/of airplay ook muziek kunnen afspelen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf nog niks gevonden. Mag een "tafelmodel" zijn, maar ook losstaand. Bij voorkeur een neutraal kleurtje en modellen zonder batterijen als voeding
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel niks, misschien vragen over suggesties van jullie
Ik zoek een?
iPhone/iPad dockingstation
Wat is je budget?
van 0 tot 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornaamste functie is tijdsweergave gedurende de nacht. Daarnaast ondertussen mijn Apple devices opladen en wekker zetten en ik wil via bluetooth en/of airplay ook muziek kunnen afspelen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf nog niks gevonden. Mag een "tafelmodel" zijn, maar ook losstaand. Bij voorkeur een neutraal kleurtje en modellen zonder batterijen als voeding
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel niks, misschien vragen over suggesties van jullie
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen