Mijn vraag luid: als ik de Steam link + Controller bestel via steam Moet ik daar dan nog invoerkosten en of BTW over betalen? Zo ja hoeveel is dit ongeveer?
Vraag
Beste antwoord (via 009martijn op 03-06-2016 11:19)
Toen ik mijn controller via steam kocht moest ik enkel de verzendkosten bovenop de prijs betalen, iets rond de 8€. Volgens mij hebben ze wel een magazijn in europa waardoor je geen import rechten moet betalen.
Alle reacties
@MichaelvD2203 ik vraag het juist op het forum omdat ik graag een antwoord zou willen van een persoon, die ervaring heeft bij het aanschaffen van een steam controller. Dit ivm een aankoop in het verleden waarvan er op het net verkeerde informatie was te vinden. Ook vind ik het fijn om gewoon nog iets van een persoonlijk contact/antwoord te hebben ipv alles maar via (de makkelijke weg) in dit geval google op te zoeken en hier maar blind van uit te moeten gaan. Het forum vind ik persoonlijk de beste plek voor een vraag als deze..
Natuurlijk ben ik zelf ook nog wel slim genoeg om google te gebruiken. De inschatting van jou " zo moeilijk is het niet" is daarom juist. Toch zou ik graag van iemand terugkoppeling hebben die hier zelf ervaring mee heeft.
Bedankt voor je antwoord,
Hartelijke groet,
Natuurlijk ben ik zelf ook nog wel slim genoeg om google te gebruiken. De inschatting van jou " zo moeilijk is het niet" is daarom juist. Toch zou ik graag van iemand terugkoppeling hebben die hier zelf ervaring mee heeft.
Bedankt voor je antwoord,
Hartelijke groet,
BTW indien je het product buiten de EU koopt en het bedrag boven de 22 euro komt. Dat is 21% van het aankoopbedrag. Invoerrechten enkel boven het grensbedrag van 150 euro en indien je het buiten de EU koopt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Toen ik mijn controller via steam kocht moest ik enkel de verzendkosten bovenop de prijs betalen, iets rond de 8€. Volgens mij hebben ze wel een magazijn in europa waardoor je geen import rechten moet betalen.
Bedankt voor jullie reacties! En ja wat een toeval komt goed uit die korting.
@Heren hierboven:
Wat is de levertijd ongeveer? Zit eraan te denken deze ook te gaan bestellen nu de sale is geopend
Wat is de levertijd ongeveer? Zit eraan te denken deze ook te gaan bestellen nu de sale is geopend
http://store.steampowered.com/app/353380/Bierbal schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:05:
@Heren hierboven:
Hoe moeilijk is het om dit zelf even op te zoeken?
Ongeveer 6 dagen voor Nederland meen ik. Jammer dat de verzendkosten per artikel altijd gelijk blijvenBierbal schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:05:
@Heren hierboven:
Bedankt voor de info eL_Jay.
Sorry Arre, dat had ik idd beter moeten doen. Zal in het vervolg je advies ter harte nemen.
p.s. volgens mij zijn de verzendkosten per individueel artikel ongeveer 8 euro. Ik heb de bundel gekocht en daarbij betaalde ik een kleine 11 euro aan verzendkosten. Je bespaard dus wel ietsje als je meerdere te verzenden artikelen in een keer besteld.
Sorry Arre, dat had ik idd beter moeten doen. Zal in het vervolg je advies ter harte nemen.
p.s. volgens mij zijn de verzendkosten per individueel artikel ongeveer 8 euro. Ik heb de bundel gekocht en daarbij betaalde ik een kleine 11 euro aan verzendkosten. Je bespaard dus wel ietsje als je meerdere te verzenden artikelen in een keer besteld.
[ Voor 51% gewijzigd door Bierbal op 29-06-2016 12:57 ]
had hem vrijdag besteld en gisteren was hij hier
Ik maandagmiddag besteld, woensdagmorgen bezorgd
Maandagavond besteld en ik hoop van ze vandaag binnen te krijgen. Truck is om 3u49 in Utrecht vertrokken.
Ik heb wel 12,50 euro verzendkosten betaald.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Karige topic start, beetje meer eigen inzet is wel gewenst, google kan je dot ook vertellen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.