Toon posts:

Probleem met Hz op MG279 Monitor (Asus)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit weer met een probleempje en dit keer is het mijn monitor,
Ik kan de afgelopen weken games perfect met freesync 90fps draaien, omdat mijn monitor dit toelaat.
Maar afgelopen avond noteerde ik tijdens het spelen van overwatch dat mijn games 'nog'' maar 59 (60) fps draaide, en niet meer 89(90)fps. Toen ik dan naar mijn monitor zijn instellingen keek bleek hij ingesteld te zijn op 60hz, maar ik kan dit nergens veranderen.. En het ligt aan mijn monitor aangezien mijn AMD Radeon Instellingen zegt: '''refresh rate reported by display: 35hz to 60hz.
Ik zoek al heel de namiddag naar een oplossing maar vind die niet.. is er iemand die een oplossing kent of het zelf al heeft voorgehad? \

Mvg

• reepke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik zit met een vrij gelijkaardig probleem. Heb deze week de MG279 gekocht en deze blijkt in windows slechts 60hz door te geven ipv 144hz.
Moet er wel bij zeggen dat ik 2x Gefrce 580 gebruik in SLI wat niet bepaalde een recente kaart is.

[ Voor 3% gewijzigd door reepke op 03-06-2016 14:51 ]

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-01 23:55
Je moet het scherm wel via een display port aansluiting, gebruiken, anders geeft deze geen 144hz

• reepke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-11-2025
Dat is gebeurd, inmiddels blijkt dat mijn hp probook met intel kaart dit wel op 144hz kan aansturen maar de pc met de 580's dus niet.
Ik vermoed dat deze kaarten dit niet kunnen vermits de 580 oorspronkelijk geen displayport had maar mijn asus versie wel.