Gijzeling: gijzelaar doodschieten > klaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik zat gister een film te kijken waarin een man een vrouw gijzelde door haar vast te pakken, voor zich te houden en een pistool tegen haar hoofd te houden. :Z

Toen kwam er een politie aan, die z'n wapen neer moest leggen. :Z :Z :Z :Z

Nu vraag ik me elke keer weer af: Wat gebeurt er als die politie dude gewoon een kogel door die gijzelaar z'n hoofd ramt? Is de reflex zo snel dat die gijzelaar nog die trekker over kan halen? :?

Wie weet het? >:)

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:59

Lordy79

Vastberaden

Hahaha.. LOL LOL...

De gijzelaar dooschieten?! :) Ik denk dat als dat stelselmatig gebeurt, de politie grote problemen krijgt. >:) (zie film Speed voor een alternatieve manier)

Ik neem aan dat jij de gijzelnemer bedoelt die een kogel door z'n kop moet krijgen. Zelf denk ik dat ie dan nog net de trekker kan overhalen ja... hij is zo gespannen en gefocusd op die trekker, dat ie dat bliksemsnel kan doen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Een politie agent mag niet het leven van ee gijzelaar in gevaar brengen, tenzij er geen andere uitweg is, dit word meestal beslist door superieuren (m.a.w. je moet meer discovery channel kijken)

De agent moet wel zeer zeker weten dat hij niet de gijzelaar raakt, en bovendien, zou de gijzelnemer als reflex de trekker overkunnen halen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb geen idee mar het is nor wetenschappelijk nor levensbeschouwing.

Dit topic is gesloten.