Na een paar fanatieke potjes Overwatch begint m'n PC een aantal rare kuren te vertonen. In eerste instantie draait Overwatch netjes (30/40 fps), maar na een respawn dropt de framerate naar onder de 10 fps. Later kwamen daar artifacts bij in de vorm van lijnen en vierkanten over het hele scherm en een fade to black, waar ik alleen uitkom met een harde reset. Sinds deze problemen er zijn zie ik deze ook bij WoW, die regelmatig artifacts vertoont, waarna de PC volledig crasht.
De PC:
i7 920
Nvidia 560ti
6gb ram
De videokaart wordt warm, tot 80 graden, maar zover ik weet was dat ook de normale temperatuur voordat de problemen er waren. De kaart is overigens al aardig op leeftijd, hij is van begin 2011. Iemand enig idee of het inderdaad de videokaart is, of iets anders?
De PC:
i7 920
Nvidia 560ti
6gb ram
De videokaart wordt warm, tot 80 graden, maar zover ik weet was dat ook de normale temperatuur voordat de problemen er waren. De kaart is overigens al aardig op leeftijd, hij is van begin 2011. Iemand enig idee of het inderdaad de videokaart is, of iets anders?