Hallo,
Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van mijn PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een micro-ATX Game PC voor AAA games als GTA V, Fallout 4 en Dota 2 op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800,- inclusief monitor en Windows, exclusief een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart die ik al heb is een nVidia Geforce GTX 760. Ook heb ik al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er op dit moment een SSD van 500 GB ingestopt, later wil ik eventueel een HDD of nog een SSD erin stoppen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen voorkeuren, al koop ik liever van betrouwbare bedrijven die wat duurder zijn. De behuizing hou ik liever wel zoals ik hem heb, dat is puur op smaak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet Micro-ATX zijn, graag ook stil, maar hij hoeft niet geruisloos te zijn. Verder wil ik graag dat het moederbord minstens 3 fan-aansluitingen heeft, zodat ik de fans los kan aansluiten. Ik wil graag bestellen bij zo min mogelijk bedrijven, waardoor de totaalprijs duurder zal worden. Ik weet dat de behuizing op dit moment alleen leverbaar is bij replacedirect.nl, en dat de Windows-licentie het goedkoopste is bij game-card.net.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of er nog iets is waarop ik kan besparen of verbeteren, en of de componenten met elkaar werken. Hou er rekening mee dat de totaalprijs hoger zal zijn omdat ik bij zo min mogelijk bedrijven wil bestellen.
Alvast bedankt,
miredom
Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van mijn PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een micro-ATX Game PC voor AAA games als GTA V, Fallout 4 en Dota 2 op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800,- inclusief monitor en Windows, exclusief een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart die ik al heb is een nVidia Geforce GTX 760. Ook heb ik al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er op dit moment een SSD van 500 GB ingestopt, later wil ik eventueel een HDD of nog een SSD erin stoppen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen voorkeuren, al koop ik liever van betrouwbare bedrijven die wat duurder zijn. De behuizing hou ik liever wel zoals ik hem heb, dat is puur op smaak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet Micro-ATX zijn, graag ook stil, maar hij hoeft niet geruisloos te zijn. Verder wil ik graag dat het moederbord minstens 3 fan-aansluitingen heeft, zodat ik de fans los kan aansluiten. Ik wil graag bestellen bij zo min mogelijk bedrijven, waardoor de totaalprijs duurder zal worden. Ik weet dat de behuizing op dit moment alleen leverbaar is bij replacedirect.nl, en dat de Windows-licentie het goedkoopste is bij game-card.net.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of er nog iets is waarop ik kan besparen of verbeteren, en of de componenten met elkaar werken. Hou er rekening mee dat de totaalprijs hoger zal zijn omdat ik bij zo min mogelijk bedrijven wil bestellen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Aerocool DS Cube Black Edition Windowed | € 81,99 | € 81,99 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,45 | € 52,45 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 138,70 | € 138,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 693,94 | |
Alvast bedankt,
miredom