Micro-ATX Game PC voor 800,-

Pagina: 1
Acties:

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:52
Hallo,

Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van mijn PC.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een micro-ATX Game PC voor AAA games als GTA V, Fallout 4 en Dota 2 op 1080p.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800,- inclusief monitor en Windows, exclusief een videokaart.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart die ik al heb is een nVidia Geforce GTX 760. Ook heb ik al een muis en toetsenbord.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er op dit moment een SSD van 500 GB ingestopt, later wil ik eventueel een HDD of nog een SSD erin stoppen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen voorkeuren, al koop ik liever van betrouwbare bedrijven die wat duurder zijn. De behuizing hou ik liever wel zoals ik hem heb, dat is puur op smaak.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet Micro-ATX zijn, graag ook stil, maar hij hoeft niet geruisloos te zijn. Verder wil ik graag dat het moederbord minstens 3 fan-aansluitingen heeft, zodat ik de fans los kan aansluiten. Ik wil graag bestellen bij zo min mogelijk bedrijven, waardoor de totaalprijs duurder zal worden. Ik weet dat de behuizing op dit moment alleen leverbaar is bij replacedirect.nl, en dat de Windows-licentie het goedkoopste is bij game-card.net.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.

Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of er nog iets is waarop ik kan besparen of verbeteren, en of de componenten met elkaar werken. Hou er rekening mee dat de totaalprijs hoger zal zijn omdat ik bij zo min mogelijk bedrijven wil bestellen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 112,95€ 112,95
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 79,95€ 79,95
1Aerocool DS Cube Black Edition Windowed€ 81,99€ 81,99
1AOC G2460VQ6 Zwart€ 159,-€ 159,-
1Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM€ 34,95€ 34,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8€ 33,95€ 33,95
1Corsair CX450M€ 52,45€ 52,45
1Samsung 850 EVO 500GB€ 138,70€ 138,70
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 693,94

Alvast bedankt,

miredom

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
je budget is is 800 euro dus heb je nog ruimte voor iets als de i5-6400. Verder geen opmerkingen.
Hoewel de gpu die je nu hebt mij een beetje zonde lijkt in je systeem mischien later polaris intressant voor jouw?

[ Voor 37% gewijzigd door mcmlevi op 02-06-2016 17:14 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016 en dan iets uitkleden/aanpassen aangezien je nog onderdelen hebt liggen? Dit is trouwens wel een mitx-systeem maar "krachtiger" dan wat je nu in je startpost hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 02-06-2016 17:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• miredom
mcmlevi schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:13:
je budget is is 800 euro dus heb je nog ruimte voor iets als de i5-6400. Verder geen opmerkingen.
Hoewel de gpu die je nu hebt mij een beetje zonde lijkt in je systeem mischien later polaris intressant voor jouw?
Ik zal is kijken of de i5-6400 wat is. De videokaart heb ik overgenomen van een vriend voor een zeer schappelijke prijs, ik wil later dit jaar (november/december) upgraden naar AMD Zen met een AMD Polaris GPU.
MAX3400 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:13:
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016 en dan iets uitkleden/aanpassen aangezien je nog onderdelen hebt liggen? Dit is trouwens wel een mitx-systeem maar "krachtiger" dan wat je nu in je startpost hebt.
Ik wil wel zoiezo een micro-ATX systeem, omdat die wat goedkoper zijn en makkelijker zijn om zelf te bouwen (wordt namelijk een eerste keer voor mij). Ik heb zelf geen andere onderdelen liggen naast een videokaart.

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik wil wel zoiezo een micro-ATX systeem, omdat die wat goedkoper zijn en makkelijker zijn om zelf te bouwen (wordt namelijk een eerste keer voor mij). Ik heb zelf geen andere onderdelen liggen naast een videokaart.
Ik denk eerlijk gezegd dat wat je nu zegt totaal niet klopt een micro-atx kast is een beetje duurder en omdat ie kleiner is is het juist moeilijker te bouwen, want je hebt minder ruimte. Wat is makkelijker inparkeren in met een auto van 1,20 op een vak van 1,30 of in een vak van 2 meter?

• miredom
mcmlevi schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:31:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat wat je nu zegt totaal niet klopt een micro-atx kast is een beetje duurder en omdat ie kleiner is is het juist moeilijker te bouwen, want je hebt minder ruimte. Wat is makkelijker inparkeren in met een auto van 1,20 op een vak van 1,30 of in een vak van 2 meter?
Volgensmij zijn mini-ITX kasten ook kleiner, waardoor het moeilijker is om het moederbord in te bouwen. Daarnaast zijn er maar een paar mini-ITX moederborden met 2 fan headers, en ze zijn allemaal boven de 100,-. Ook vind ik de micro-ATX kast mooier, maar dat is mijn mening.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Tja, dat kastje dat je gekozen hebt vind ik heel mooi,
maar stil is die niet
en koelmogelijkheden beperkt vanwege het kleine formaat.

Je redenen om een micro te kopen kloppen ook niet, ze zijn niet goedkoper (er zijn veel betere kasten te koop voor minder), en makkelijker inbouwen? Dat is nieuw voor mij.
Pagina: 1