Hallo dames en heren,
Aankomend jaar ga ik de studie communicatie en multimedia design volgen en heb ik hiervoor een nieuwe laptop nodig.
Ik ben van plan er maximaal €1200,- aan te besteden.
...
De zwaarste software die ik tijdens de studie ga gebruiken is naar mijn weten het volledige Adobe pakket (photoshop, premier enz.
Het liefst een 15"6 inch model en niet te zwaar omdat ik de laptop dagelijks mee moet nemen.
Een cd drive is ook geen must maar zou wel een pluspunt zijn.
De aangeraden specificaties zijn:
Processor: Intel core i7 (5gen of 6gen)
Videokaart: Nvidia
Opslag: SSD (geen cache, hierbij een HDD is optioneel heb namelijk nog een externe liggen van 1TB)
Zelf heb ik al wat rond gestruind op verschillende sites en ben ik een model van asus tegen gekomen waarvan ik denk dat het wel waardige laptop is voor mijn gebruik.
Namelijk de Asus PRO Essential P2530UJ-DM0101E
Dit omdat de laptop als eerste voldoet aan mijn eisen; dedicated videokaart en de processor. Het gewicht, de laptop is maar 2170 gram en is dus in mijn ogen geschikt om mee te reizen.
...
Suggesties en eigen ervaringen worden gewaardeerd!
PS. voor een Macbook pro heb ik geen geld
...
Aankomend jaar ga ik de studie communicatie en multimedia design volgen en heb ik hiervoor een nieuwe laptop nodig.
Ik ben van plan er maximaal €1200,- aan te besteden.
...
De zwaarste software die ik tijdens de studie ga gebruiken is naar mijn weten het volledige Adobe pakket (photoshop, premier enz.
Het liefst een 15"6 inch model en niet te zwaar omdat ik de laptop dagelijks mee moet nemen.
Een cd drive is ook geen must maar zou wel een pluspunt zijn.
De aangeraden specificaties zijn:
Processor: Intel core i7 (5gen of 6gen)
Videokaart: Nvidia
Opslag: SSD (geen cache, hierbij een HDD is optioneel heb namelijk nog een externe liggen van 1TB)
Zelf heb ik al wat rond gestruind op verschillende sites en ben ik een model van asus tegen gekomen waarvan ik denk dat het wel waardige laptop is voor mijn gebruik.
Namelijk de Asus PRO Essential P2530UJ-DM0101E
Dit omdat de laptop als eerste voldoet aan mijn eisen; dedicated videokaart en de processor. Het gewicht, de laptop is maar 2170 gram en is dus in mijn ogen geschikt om mee te reizen.
...
Suggesties en eigen ervaringen worden gewaardeerd!
PS. voor een Macbook pro heb ik geen geld
...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 16:30 ]