App om aanbod on-demand diensten te vergelijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:21
Ik ben op zoek naar een app waarmee het mogelijk is om meerdere on demand diensten te koppelen om zo door het aanbod te zoeken. Dus ik koppel dan bijv. Netflix, Videoland en MyPrime zodat ik precies kan zien welke dienst welke film heeft. Dat maakt het zoeken veel makkelijker.

Ik heb de app Reelgood bekeken, die in principe precies doet wat ik zoek, maar deze is alleen beschikbaar voor Amerikaanse diensten.

Weet iemand of zo'n app ook in Nederland beschikbaar is met nederlandse on demand diensten? Zoekopdrachten op bijv: "on demand aanbod", "on demand vergelijker" leveren mij niets op in de App Store.

[ Voor 7% gewijzigd door XNL073 op 02-06-2016 15:45 ]

Beste antwoord (via XNL073 op 02-06-2016 15:54)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nog even wachten tot na de zomer, en dan zou er een app moeten zijn die je vertelt bij welke Nederlandse on-demand diensten je een film kunt kijken :) Filmbranche gaat Nederlandse internetpiraten doorverwijzen naar legaal aanbod

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nog even wachten tot na de zomer, en dan zou er een app moeten zijn die je vertelt bij welke Nederlandse on-demand diensten je een film kunt kijken :) Filmbranche gaat Nederlandse internetpiraten doorverwijzen naar legaal aanbod

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:21
Thanks _/-\o_ Dat wordt nog paar maandjes wachten.