Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om een computer op maat aan te schaffen om voornamelijk te programmeren, natuurlijk moet hij een gemiddelde game wel aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een bedrag rond de €1000,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die ik nodig verwacht te hebben, zijn hier opgesomd: inventaris: Computer op maat
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Ik heb zelf al het een en ander uitgezocht, echter weet ik niet 100% zeker of ik de juiste componenten bij elkaar heb gezocht (die hierboven genoemd zijn). Graag ontvang ik hier dan ook advies over.
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Ik ben van plan om een computer op maat aan te schaffen om voornamelijk te programmeren, natuurlijk moet hij een gemiddelde game wel aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een bedrag rond de €1000,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die ik nodig verwacht te hebben, zijn hier opgesomd: inventaris: Computer op maat
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Ik heb zelf al het een en ander uitgezocht, echter weet ik niet 100% zeker of ik de juiste componenten bij elkaar heb gezocht (die hierboven genoemd zijn). Graag ontvang ik hier dan ook advies over.
Ik kijk uit naar jullie reactie!
[ Voor 255% gewijzigd door Cornware op 02-06-2016 16:06 . Reden: Post was niet volledig ]