Ik snap niet wat ik als lezer moet met deze informatie in een bericht over nieuwe schermen? Dat het gerucht bij 9to5Mac vandaan lijkt me genoeg, als ik meer wil weten van het reilen en zeilen daar lees ik hun blog/.plan/Twitter welApple-site 9to5Mac zal het in de toekomst moeten stellen zonder redacteur Mark Gurman. De 22-jarige Amerikaan werkt sinds zes jaar voor de site en publiceerde als eerste over veel nieuwe Apple-producten en diensten, waaronder de komende Siri-update. Hij gaat werken voor Bloomberg en gaat daar niet alleen schrijven over Apple, maar ook over andere techbedrijven.
Haha, dit is natuurlijk geen eigen bericht waard, maar het is wel een aardig weetje voor wie Apple-nieuws volgt. Gurman is in die kringen een bekendheid, de Lionel Messi van het Apple-geruchtencircuit. Als hij zo'n transfer maakt, dan vind ik dat de moeite waard om ergens in een alinea onderaan een ander artikel te vermelden, en dan kunnen we het ook beter begrijpen als hij later veelvuldig scoort voor Bloomberg