Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop student

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik ben een studente International Business Management. De laptop die ik nu gebruik, is een HP G62 en ik heb deze gebruikt voor ongeveer 7 jaar. Na deze tijd begint mijn laptop toch heel erg traag te worden en heb ik er tijdens de examens veel problemen mee gehad. Dit zijn de specificaties die ik nodig heb:

- +- 15 inch
- Intel core i5 processor
- 6 of 8 GB RAM
- Ongeveer 3 USB poorten
- SD kaart poort
- Hoofdtelefoon aansluiting
- Wifi aansluiting
- Netwerkaansluiting
- Bluetooth is geen ‘must’ maar zou wel een pluspunt zijn
- +- 2 kg
- Een redelijk lange batterij aangezien ik de laptop in de les moet gebruiken en ik deze niet altijd kan opladen
- Azerty toetsenbord
- Numeriek ‘keypad’ is helemaal niet nodig, mag wel natuurlijk
- Geen touch screen
- Liever geen cd/dvd poort

Ik weet niet zoveel over de grafische kaart en andere specificaties. Ook is mijn budget ongeveer 500 tot 600 euro. Iemand advise? Alvast bedankt!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 15:06
Je kunt voor 250 euro oid een gebruikte Lenovo T520 op de kop tikken. Die voldoet hier volgens mij vrij prima aan. Je kunt ze ook wel krijgen met 9-cel accu's, waarmee de accuduur een uur of 5-6 (dacht ik) is.

Als je bij de aanbieders vraagt naar azerty toetsenborden, is dat meestal geen probleem.