floppydrive doet heel erg raarrrrr...

Pagina: 1
Acties:

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Hey,

Ik heb net de search zitten doorpluizen en ik kom niet tot een oplossing, dus vraag ik het bij deze. Ik weet ook niet zeker of dit in HA moet staan, maar ja, het is een floppy drive en die is redelijk hard.
Als mijn pc aan staat dan gaat, eens in de zoveel tijd, deze kijken of er een floppy in de a: drive zit... terwijl ik bv. aan het gamen/inetten/werken/typen ben, dus als ik er absoluut helemaal geen intresse in heb. Hier is op zich wel mee te leven, behalve dat mijn pc echt baggertraag wordt...en believe me, dat doettie!
Oja, ik heb net gescanned op virussen en die zijn er niet. Ik heb ook geen worms/trojans/sub7 oid op mijn pc, weet ik zeker. Ik draai WinME en alles draait voor de rest als een zonnetje...
Wie weet een oplossing om van dit vrij irritante probleem af te komen?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je "findfast" resident draaien van M$ Office.

Wanneer je deze uit je startup haalt is t probleem waarschijnlijk weg.

Verwijderd

ik denk hetzelfde als zero !

Verwijderd

En ik denk t zelfde als solstice

Verwijderd

en ik weet zeker dat het daaraan ligt.,...

Verwijderd

...hetzelfde als ZeroX15 :+ ....

Verwijderd

worden wij nog uit deze ondraaglijke spanning verlost :?

oh man wat wil ik graag weten hoe het afgelopen is!

Verwijderd

het zou ook een virusscanner kunnen zijn. maar meestal is het inderdaad de findfast

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
findfast wordt onder w2k toch ook wel "indexing service" genoemd ?? (alleen dan is het van w2k ipv msoffice).

4 tips bij het installeren van msoffice:
- office assistant niet installeren
- werkbalk niet installeren
- na installatie alle office prut uit je startup verwijderen
- bij de services het starten van findfast op "manual" zetten (en uitzetten, natuurlijk)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
hey,

Ik zit nu op mijn werk :'( , maar als ik vanavond thuis ben dan zal ik het even testen en mijn bevindingen posten!
Houden jullie het nog zolang uit of kunnen jullie niet overweg met die ondragelijke spanningen?
Dan moet je het volgende doen: Zet pc uit ;( , loop huis uit, loop naar terras, bestel een elkker wit biertje met/zonder citroen (al naar gelang persoonlijke voorkeur..ik drink Witte Raaf en dan wil ik geen citroen), kijk om je heen, zie alle vrouwen in korte rokjes :9 en concludeer dan, life is good! :+

sorry, beetje offtopic, ik wordt alleen gek van mijn kantoortje...zonder airco en dan ga je een beetje ijlen...
sorry, maar het werkt wel!

Greetz
Pagina: 1