Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk van alles. van surfen tot het spelen van de nieuwste games tot het draaien van een paar test vm´s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de €2500 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis: Razer mamba, headset: SteelSeries Siberia V2 Headset - MSI Gaming Edition - Dragon Army Edition (Red), Toetsenbord: Logitech G15, Scherm: LG 24EA53VQ-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen/eisen. Het lijstje onderaan lijkt mij een leuke config voor nu maar ook voor in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart blijf ik graag bij Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel snel systeem waar ik de nieuwste games zonder problemen op kan spelen nu en in de toekomst. Ook de binnenkant van de kast moet er mooi uit zien. Vandaar het RGB mobo.
Ga je overklokken?
Yes!
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op de configuratie zoals ik deze nu heb samen gesteld. Zijn er dingen in deze configuratie die jullie afraden en tips om ze aan te passen waar nodig.
En oja.. die voeding is iets waar ik nooit uit kom. Ik denk zelf aan een:
pricewatch: Corsair RM750x
Eigenlijk van alles. van surfen tot het spelen van de nieuwste games tot het draaien van een paar test vm´s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de €2500 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis: Razer mamba, headset: SteelSeries Siberia V2 Headset - MSI Gaming Edition - Dragon Army Edition (Red), Toetsenbord: Logitech G15, Scherm: LG 24EA53VQ-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen/eisen. Het lijstje onderaan lijkt mij een leuke config voor nu maar ook voor in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart blijf ik graag bij Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel snel systeem waar ik de nieuwste games zonder problemen op kan spelen nu en in de toekomst. Ook de binnenkant van de kast moet er mooi uit zien. Vandaar het RGB mobo.
Ga je overklokken?
Yes!
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op de configuratie zoals ik deze nu heb samen gesteld. Zijn er dingen in deze configuratie die jullie afraden en tips om ze aan te passen waar nodig.
En oja.. die voeding is iets waar ik nooit uit kom. Ik denk zelf aan een:
pricewatch: Corsair RM750x
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
1 | Asus Republic Of Gamers ROG MAXIMUS VIII FORMULA | € 334,- | € 334,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB | € 752,50 | € 752,50 |
1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 121,52 | € 121,52 |
1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 118,95 | € 118,95 |
1 | Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M4A2666C15 | € 164,31 | € 164,31 |
1 | Samsung SM951 (NVMe) 256GB | € 122,50 | € 122,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.958,68 |