Ik zoek een wireless, active noise-cancelling headphone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik zoek een bluetooth koptelefoon met active noise-cancelling
Ik zit de afgelopen tijd veel in vliegtuigen, treinen, auto's en op de fiets. Ook heb ik een PC waar ik veel muziek op luister en game. Mijn idee is om een koptelefoon te hebben die ik voor alles kan gebruiken. Omdat ik kabels niet handig vind met reizen zoek ik een draadloze koptelefoon, die ik via bluetooth op mijn PC en telefoon kan aansluiten. Noise-cancelling lijkt me een mooie toevoeging omdat buiten mijn kamer ik altijd last heb van (verschillend) omgevingsgeluid. On-ear headphones lijken me het meest ideaal omdat je dan niet met zo'n gigantisch ding op je hoofd zit tijdens reizen. Ik zoek dus een goede all-round koptelefoon.

Wat is je budget?
Geen vast budget, wil vooral kijken wat mijn opties zijn. €300,- begint wel tegen de limiet aan te komen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te kijken naar een Samsung Level On. Ben bang dat audio-kwaliteit vrij tegenvalt. Vind geluid veel belangrijker dan design, audiokwaliteit staat voorop, maar wil wel wat inleveren voor de draadloze en noise-cancelling luxe. De rest is gelijk 100+ euro duuder, is dat de moeite?

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik de Plantronics Backbeat Pro. Uitstekende geluidkwaliteit, NC, veel bedieningen op hoofdtelefoon zelf.
Zeer lange batterijduur.
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je per se een koptelefoon zoekt of ook genoegen neemt met draadloze oordopjes.
Omdat ik tijdens het sporten gek werd van de kabeltjes heb ik namelijk laatst bluetooth draadloze oordopjes via Bol.com gekocht en ik moet zeggen dat dit mij erg goed bevalt. De oortjes blijven erg goed zitten, er zijn geen draadjes meer die overal in de weg zitten en de oortjes er weer uit trekken en verder klinkt het geluid erg helder.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 10:29 ]