Toon posts:

ACER nooit meer

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als hard en software leverancier kom ik dagelijks bepaalde problemen tegen. Nu vandaag nog maar eens een prachtig voorbeeld van klantenservice tegen gekomen. ACER!!! koop dit nooit!!

Een nieuwe laptop komt binnen, de klant vraagt om deze te pre-installeren. Bij het openen van de doos en het opstarten van het systeem blijkt dit helemaal niet te werken.

Acer gebeld en te horen gekregen dat ze het zullen herstellen. Ik wil de klant een nieuw toestel en geen hersteld toestel leveren. Dit kan niet maar blijkbaar heeft acer hier geen oren naar. Dus komt dit op meerder blogs te staan.

Voor mij nooit geen ACER toestellen meer. Jullie zijn gewaarschuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Altijd dus wel... :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:29

KrazyJay

En wat is het discussiepunt hier precies? Je hebt een discussietopic hebt geopend.

Zulke zooi hoort op blogs thuis, als productreview, maar om hier nu het forum mee te gaan bevuilen... of wil je gewoon alle online platforms die je vindt inschakelen om maar een name&shame tegen Acer te starten, in de hoop dat gebukt wordt voor je, even los van wie er gelijk heeft?

Edit: En je dan nog speciaal te registeren om hier je gal te komen spuwen. Zijn die reclames op Q-music toch nog ergens goed voor :+

[ Voor 27% gewijzigd door KrazyJay op 02-06-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heel erg bedankt voor het waarschuwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Onzin kwak je maar op je bedrijfsfacebook, of op een A4'tje op de ruit van je "zaak".

Adieu!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
Lief dagboek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 18:03
Maar om even serieus te reageren.

Je besteld een laptop voor een klant. Die blijkt DOA. Acer bied aan om hem terug te sturen en te repareren. Wat is hier verkeerd aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:42:
Onzin kwak je maar op je bedrijfsfacebook, of op een A4'tje op de ruit van je "zaak".

Adieu!
Helaas realiteit hoor. Heb contact gehad met een aantal collega's en zij hebben het zelfde ervaren. Acer was goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter_96 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:44:
Maar om even serieus te reageren.

Je besteld een laptop voor een klant. Die blijkt DOA. Acer bied aan om hem terug te sturen en te repareren. Wat is hier verkeerd aan?
Dat ze hier in Belgie doodleuk stellen dat een herstellen 2 weken duurt. Dit kan je toch niet maken voor een DOA! Tenzij ze in Nederland anders werken en DOA voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Dat ze hier in Belgie doodleuk stellen dat een herstellen 2 weken duurt. Dit kan je toch niet maken voor een DOA! Tenzij ze in Nederland anders werken en DOA voor nemen.
Ligt maar net aan je garantiecontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Helaas realiteit hoor. Heb contact gehad met een aantal collega's en zij hebben het zelfde ervaren. Acer was goed
Dus toch goed :+

Ik denk dat je hier niet ver gaat komen met dit topic. Je zit gewoon op de verkeerde plek op deze site. Maak wat nuttigs van je registratie hier, plaats een productreview, en kijk even goed rond waarmee Tweakers wel kan helpen. Als Acer het niet wilt oplossen, kan je altijd nog een topic openen om het probleem waarvoor je het ding voor terug wilde sturen op te lossen.

[ Voor 4% gewijzigd door KrazyJay op 02-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 18:03
Ja dat is de service die je krijgt van Acer. Ik bestel hier op het bedrijf bijna alle hardware. Wij gebruiken alleen maar Dell heb denk ik 1 of 2 keer een DOA gehad. Dan staat er de volgende dag een monteur op de stoep. Maar daar betaal je dan ook een meerprijs voor.

Bij een consument komt het zo weinig voor dat het niet rendabel is om dit te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Aksnes op 02-06-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phoe phoe.. Zit zeker diep, dat je daarvoor een nieuw T.net account moest aanmaken. Iedere fabrikant heeft zo zijn DOA's, buitenom fabricage fouten, kan er onderweg qua logistiek ook heel erg veel misgaan.
Een degelijke groothandel/leverancier regelt rechtstreeks met jou de garantie, zou ik zoiets aantreffen, kan ik bij al mijn leveranciers gewoon direct omwisselen (en bij geen voorraad, wordt direct een nieuwe besteld)
Tijd om je inkoop eens onder een loep te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:33
Buiten dat.. het kan aan mij liggen. Maar dit lijkt me nu niet echt reclame voor je bedrijven. Een beetje gaan roeptoeteren op diverse fora.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter_96 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:48:
Ja dat is de service die je krijgt van Acer. Ik bestel hier op het bedrijf bijna alle hardware. Wij gebruiken alleen maar Dell heb denk ik 1 of 2 keer een DOA gehad. Dan staat er de volgende dag een monteur op de stoep. Maar daar betaal je dan ook een meerprijs voor.

Bij een consument komt het zo weinig voor dat het niet rendabel is om dit te doen.
Ja had misschien de klant moeten heroriënteren naar een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Zowiezo doet Dell dat ook omdat je een SLA op je zakelijke laptops zet. Maar vergelijk de prijzen dan maar eens met een consumentendevice. Hier trouwens ook alleen maar Dell (maar dat is intern, niet B2B of B2C). Verkoop je consumentenlaptops door, dan bouw je als ondernemen een marge in om zulke problemen met leveranciers op te vangen, zodat jij met een laptop zit in plaats van de klant (servicegericht ondernemen), en anders steek je die marge van de verkoop in je zak en zal het vooral kort gewin zijn dat je uit je ondernemerschap haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:46
En wat heeft acer hiermee te maken? zulke dingen spreek je af met je leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:12
Je kan die toch gewoon omruilen bij je leverancier ?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15

MsG

Forumzwerver

Acer is al meer dan tien jaar een no-go als je een beetje budget hebt. Maar niet zozeer vanwege de service, die heb je tegenwoordig toch weinig bij de meeste merken. Voornamelijk de brakke bouwkwaliteit bij veel laptop-lijnen waardoor de scharnieren bijvoorbeeld makkelijk stuk gaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ipv overal accounts aan te gaan maken om te ranten over 1 van je partners, misschien handiger om je website eens up te daten:
Alle problemen groot of klein kunnen wij aan. Materiaal bij ons of bij derden aangekocht kunnen door ons hersteld worden.

Wij zijn partner voor:

HP, Fujitsu, Acer, proximus, ...
Dus eigenlijk ben je niet in staat om daad bij het woord te voegen..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:33
Mooie quote van de website trouwens:
"Wij zijn partner voor:
HP, Fujitsu, Acer, proximus, ..." _/-\o_

Bron: http://www.softservice.be/ -> About

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heb je speciaal hiervoor een account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DonJunior schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:59:
Mooie quote van de website trouwens:
"Wij zijn partner voor:
HP, Fujitsu, Acer, proximus, ..." _/-\o_

Bron: http://www.softservice.be/ -> About
Dan is het toch zaak om de accountmanager even aan de mouw te trekken dat er nieuwe spullen worden geleverd die out-of-the-box niet lijken te doen wat de fabrikant toezegt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Evion schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:00:
Heb je speciaal hiervoor een account aangemaakt?
Volgens mij wel , pareltje dit :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Natuurlijk kun je dat wel maken voor een DOA. Maar jij hoeft je klant daar niet mee op te zadelen. Nieuwe laptop bestellen voor deze klant, en als de andere laptop terugkomt die verkopen aan een andere klant. Bedrijfsrisico en daarmee dus reden om zelf secuur te zijn in welke partners je kiest.

Maar goed, zoals je hierboven al merkt: dit is een discussieforum, geen blog. Wij hebben discussies op niveau, geen ranttopics. En shopreviews horen hier ook niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.