Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• beumere
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-06-2016
Hallo,

Nu ik het assessment succesvol heb gemaakt, mag ik binnenkort op gesprek voor een job als consultant op het gebied van financiŽle dienstverlening. Het is een functie waarvoor enige jaren ervaring vereist is. Ik ben zelf 42 jaar met aardig wat jaren kennis op het gebied van financiŽle dienstverlening en consultant Ik vroeg me af wat een marktconform salaris is bij Ordina. Als ik diverse sites afstruin, lopen de salarissen erg uit ťťn. Ik wil me namelijk ook niet uit de markt prijzen.

Ik zie jullie ervaringen, tips etc. graag tegemoet.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
beumere schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:01:
...Als ik diverse sites afstruin, lopen de salarissen erg uit ťťn.
Ik zie jullie ervaringen, tips etc. graag tegemoet.
Ervaring werken bij Ordina - deel 2 ?

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11:09
Gokje: 4000 + auto

• beumere
Hi MAX3400,

Txs, Ik heb dit topic al gezien, maar staat niet in wat ik zoek. Meer een hoop geklaag over Ordina.

• beumere
Txs

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:06

Bossie

PSN = Patje_b_

Dat is een vraag on mee te nemen naar het gesprek, toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True