Bluetooth in-ears voor hardlopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 13:30
Ik zoek een?
Setje in-ears voor tijdens het hardlopen. Momenteel gebruik ik pricewatch: Bose IE2 (Zwart). Ik weet dat Bose niet het meest neutrale geluid geeft, maar tijdens het sporten ervaar ik de lage tonen en de pasvorm als prettig.

Ik wil nu graag draadloze oortjes gaan proberen omdat ik me steeds vaker begin te storen aan de draad. Ik wil wel graag oortjes met eenzelfde soort pasvorm (half open?). Ik houd niet van in-ears die de omgeving afsluiten. De Bose oortjes liggen als het ware in je oor en sturen het geluid naar je oor, in plaats van in-ears die je maar zo ver mogelijk in je oor duwt om de wereld af te sluiten.

Wat is je budget?
Ik wil ze alleen gaan gebruiken voor tijdens het hardlopen en er dus niet al te veel aan uitgeven. Ik zat te denken aan maximaal €75.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek (voornamelijk dance/house) te luisteren tijdens het hardlopen, nergens anders voor.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik onderstaande oortjes al gevonden. Vind veel gemengde reviews. Sommigen vinden het geluid goed, anderen slecht. Sommigen geven aan dat het de omgeving afsluit (wat ik niet wil), anderen zeggen weer dat ze nauwelijks geluid van buitenaf weren.
pricewatch: JBL Synchros Reflect BT Sport (Zwart)
Als ik de plaatjes goed bekijk zie ik deels een half open design, maar met een klein stukje in ear. Deze lijken mij redelijk vergelijkbaar qua pasvorm met de Bose.

De enige oortjes met een echt half open design volgens de Pricewatch zijn de pricewatch: Philips SHQ6500CL (Groen)
Ik ben alleen niet zo'n Philips fan, en de kleur groen staat me ook niet echt aan..

Ik kan me alleen niet voorstellen dat er niet meer van dit soort oortjes zijn met een bluetooth verbinding.

Welke vragen heb je hier nog over?
Kortom: ik zoek draadloze (het liefst zwarte) oortjes met eenzelfde pasvorm als de Bose IE2, welke dus niet de omgeving afsluiten, met redelijk tot goed geluid voor tijdens het hardlopen. Wie kan mij een aardig setje aanbevelen?