Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 41% gewijzigd door Coltrui op 15-06-2016 21:51 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Moet wel zeggen - ook op basis van hun vorige match, waar ze toch wel serieuze kansen hebben gehad - dat die Albanezen volgens mij trainen zonder doelen.
Edit: wordt stilaan wel pompen of verzuipen, maar met een Italiaanse coach weet je nooit.
[ Voor 17% gewijzigd door Coltrui op 15-06-2016 22:26 ]
Da's meer verdienste van de poule indeling dan van de Fransen zelf.Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:17:
Met dat verschil dat Frankrijk geen goals tegenkrijgt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit moet echt een waanzinnige laatste 10 minuten wordenScrooLoose schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:37:
Ik verwacht vanavond toch de eerste grote score van het toernooi, denk dat Albanië van de mat gespeeld word met toch minimaal 4-0.
Overigens lijkt het wel een trend dat de kleinere ploegjes écht met een tactisch (verdedigend/counterend) plan komen, terwijl de gevestigde waarden wat teren op ervaring, maar wat doen en er op rekenen dat alles wel goed zal komen.

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 22:46 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Onverdiend? Wat heb jij zitten kijken dan?
[ Voor 43% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2016 22:50 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ehm neeGoron schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:50:
Dit was letterlijk de eerste doelpoging van de wedstrijd, alle andere waren naast
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 15-06-2016 22:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Pogingen. Maar niet op doel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 22:53 ]
Had ook 2-0 voorspeld. Ik pas wel op met grote scores. Ze spelen niet in Zuid-Amerika (WK2014)apis29 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:45:
Ik begon al te denken dat m'n 2-0 aan de magere kant was met al die voorspellingen in de pool + de garantie van minmaal 4-0 hier en van Jan Mulder![]()
Dat heet een doelpoging.. come'on ik mag aannemen dat mensen hier wel eens vaker naar voetbal kijken.?

[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 22:55 ]
Op zich wel knap, de enige twee kansen van de wedstrijd benutten en dan (geflatteerd) met 2-0 winnen...
Hou op man, Frankrijk heer en meester de 2e helft. Dik verdiende overwinning.Fiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:55:
[...]
Op zich wel knap, de enige twee kansen van de wedstrijd benutten en dan (geflatteerd) met 2-0 winnen...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nou ik zag een hele hoop 3-0 en 4-0 voorbij komenAmple Energy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:56:
Ik denk dat veel mensen 2-0 hebben opgeschreven, maar dat het zo Duits zou gaan had waarschijnlijk niemand verwacht
Valt me nu pas op: voorzet op Griezmann van Rami, dus een assist erbij van een verdediger ook nog
Zie nu ook die twee kopkansen van Giroud, die had ik dus net gemist ...
[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 23:02 ]
Maar noem je een kopbal dan ook een schot op doel?St@m schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:51:
[...]
Ehm neeer waren al ~20 doelpogingen (schot op doel is wat een anders als een doelpoging)
Ja..Goron schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:57:
[...]
Maar noem je een kopbal dan ook een schot op doel?
Ja dat kan dus al niet eens meerLe Enfant! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:03:
Ik denk wel dat ze als tweede in de groep zullen eindigen als ze zo verder doen.
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 23:05 ]
Ik snap wat ie bedoelt. Over heel de match gezien is een 2-0 gewoon een logische uitslag, maar het feit dat de twee doelpunten zowat in blessuretijd vielen, flatteert de annalen niet, maar het directe gevoel na de wedstrijd wel een beetje.St@m schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:56:
[...]
Hou op man, Frankrijk heer en meester de 2e helft. Dik verdiende overwinning.
[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 15-06-2016 23:04 ]
Ja... dat kan dus nietLe Enfant! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:03:
90 minuten lang geen enkel doelpunt en dan scoren ze er twee in twee minuten. Heerlijk!Voor de rest niet zo'n sterke wedstrijd met enkel de tien minuten waar de spanning om te snijden was. De eerste goal vond ik wel mooi. Mooie kopbal. Albanië toonde wel hun strijdershart, maar het mocht niet baten. Ik denk wel dat ze als tweede in de groep zullen eindigen als ze zo verder doen.
Gignac heeft in de minuten die hij heeft gespeeld al veel meer dynamiek laten zien. Is balvaster en gewoon beter qua loopacties.
Giroud was toch die speler die constant op randje zestien stond te wachten, terwijl de rest van team constant in beweging is ?nwnc schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:09:
Laten we het er op houden dat Giroud niet mijn type speler is.
Bij Arsenal pakt hij zijn momenten mee, maar bij beide wedstrijden van de Franzen was hij duidelijk een rotte plek. Sowieso hem opstellen, terwijl je Griezman hebt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja... als ze nu 5 minuten eerder waren begonnen met scorenPWM schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Dit moet echt een waanzinnige laatste 10 minuten worden
Smiling as the shit comes down...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Het is ook geen blessuretijd, maar minimale extra speeltijd.Salvatron schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:15:
De fransen hebben in de laatste minuten nog geleerd dat voetbal erom draait dat de bal in het doel van de tegenpartij moet. Na zo vaak bij het doel geweest te zijn hebben les blues het dan toch nog eindelijk voor elkaar gekregen. Het veldje is groen, de shirtjes zijn blauw, die bal ging van hop naar her, en dan winnen en dan blij zijn en vrolijk kijken. Ik wil er wel nog even bij opmerken dat ik vind dat het laatste doelpunt niet meetelt omdat die rond 95 min 6 sec gemaakt is, terwijl de additionele blessuretijd slechts 5 minuten was. Dat betekent dat het doelpunt eigenlijk 6 secondes te laat kwam, en telt daarom in mijn optiek niet mee. Wat mij betreft hebben les blues dan ook gewonnen van Albanie met 1-0.
Als de Fransen iets beter de kansen hadden benut was het 4-0 of 5-0 kunnen worden, alleen al op basis van de tweede helft.
Uiteraard had ik het de Albaniërs wel gegund: zoveel inzet om de onkunde te maskeren heb ik zelden gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door Witte op 16-06-2016 10:57 ]
Houdoe
Dat heb ik gisteren ontdekt, ja.apis29 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:03:
Ja dat kan dus al niet eens meer. De nummer twee staat nu al op 4 punten ...
Ben ik niet helemaal eens. De Fransen hadden bijna geen echte schoten op doel, de 2 goals zijn de enige geweest die wel gevaarlijk waren. Albaniers hebben gewoon prima verdedigd.Witte schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:55:
Die Albaniërs konden er helemaal niks van. Het verbaast me helemaal niks dat ze nu 0 uit 2 staan met een doelsaldo van -3. Wellicht dat ze in de laatste match nog een 0-0 uit het vuur kunnen slepen, want scoren zie ik ze niet doen. Ik begrijp niets van dat optimisme.
Als de Fransen iets beter de kansen hadden benut was het 4-0 of 5-0 kunnen worden, alleen al op basis van de tweede helft.
Uiteraard had ik het de Albaniërs wel gegund: zoveel inzet om de onkunde te maskeren heb ik zelden gezien.
http://www.uefa.com/uefae...885/statistics/index.html
alles kan off-topic
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 19-06-2016 21:48 ]
Was dat niet gewoon een penalty...?Ankona schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:37:
Hebben die Zwitsers shirtjes van papier?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lek? De halve bal was weg man!
Belgische commentator dacht eerst dat er gefloten werd voor hands
Veld in Lille is wel drama trouwens, en Payet gaat komen. Eens zien of 'ie zonder uitglijden een goal kan maken
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Bij de Duitsers is het niet zo saai, maar dat ik vooraf kunnen wetenAnkona schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:38:
Het lijken wel Duitsers
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
alles kan off-topic
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 19-06-2016 22:44 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry hoor, dat was toch een penalty voor Zwitserland?
Worden scheidsrechters tegenwoordig opgewacht na de wedstrijd dat ze niets meer durven te fluiten tov het thuispubliek?
*Gaat voor morgen weer kijken in welk topic er dan weer gereageerd mag worden
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 19-06-2016 22:52 ]

(wel bloedirritant aan je shirt getrokken worden, dus idd gewoon fluiten voor die handel
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 19-06-2016 22:53 ]
1 FRA 7
2 ZWI 5
3 ALB 3
4 ROE 1
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Dit topic is gesloten.