Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
De PC zal gebruikt worden om 20 uur per dag meerdere instanties van een programma te runnen dat constant moet communiceren met een VMware die ook op de PC zal runnen. De focus is daardoor op geheugen en processor. De videokaart moet alleen 2 schermen kunnen supporten; graphics kwaliteit is niet belangrijk.
Verder is het ook een prioriteit om de PC zo compact mogelijk te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minder dan 350 euro. Hoe minder hoe beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoef geen scherm of OS aan te schaffen.
Ik heb hieronder een lijst gemaakt van wat mij de beste combinatie lijkt kwa kwaliteit vs. prijs. Wil heel graag weten of ik iets vergelijkbaars kan samen stellen voor minder geld. Ik ben ook open voor voorgebouwde sytemen.
Alvast bedankt!
G.Skill RipjawsX - DDR3 1600Mhz CL9 Kit - 8GB
Corsair VS450 - 450W
Cooler Master Elite 110 - Zwart
Kingston Technology SSDNow V300 - 120GB
AMD FX-4300 - Boxed
Gigabyte GA-78LMT-USB3
De PC zal gebruikt worden om 20 uur per dag meerdere instanties van een programma te runnen dat constant moet communiceren met een VMware die ook op de PC zal runnen. De focus is daardoor op geheugen en processor. De videokaart moet alleen 2 schermen kunnen supporten; graphics kwaliteit is niet belangrijk.
Verder is het ook een prioriteit om de PC zo compact mogelijk te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minder dan 350 euro. Hoe minder hoe beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoef geen scherm of OS aan te schaffen.
Ik heb hieronder een lijst gemaakt van wat mij de beste combinatie lijkt kwa kwaliteit vs. prijs. Wil heel graag weten of ik iets vergelijkbaars kan samen stellen voor minder geld. Ik ben ook open voor voorgebouwde sytemen.
Alvast bedankt!
G.Skill RipjawsX - DDR3 1600Mhz CL9 Kit - 8GB
Corsair VS450 - 450W
Cooler Master Elite 110 - Zwart
Kingston Technology SSDNow V300 - 120GB
AMD FX-4300 - Boxed
Gigabyte GA-78LMT-USB3
[ Voor 9% gewijzigd door emile312 op 02-06-2016 00:29 ]