account opgeheven?

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36
Telkens als ik iemand wil bellen met mijn mob. krijg ik eenzelfde bericht te horen:
"Uw account is opgeheven, vanaf nu kunt u niet bellen of gebeld worden met deze dienst."

Waar slaat dit op? Ik kan namelijk nog best gebeld worden, en sms ontvang ik ook nog steeds. Ik heb dutchtone,
wie weet wat dit betekend?

Verwijderd

Zal wel iets goed fout zijn gegaan, waarom bel je niet gewoon met de helpdesk van DT???

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 11:42 schreef MarCusL het volgende:
waarom bel je niet gewoon met de helpdesk van DT???
Haha, zeker geen ervaring met de D* helpdesk? ;)
Geef hem groot gelijk dat hij het eerst hier probeert, tis daar echt dramatisch; 3 uur in de wacht zonder een fatsoenlijk antwoord is standaard. (althans toen ik het nog had, ik neem het never nooit meer)
Heb trouwens geen flauw idee wat het kan zijn, misschien een op hol geslagen billing server ofzo.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 13:15 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Geef hem groot gelijk dat hij het eerst hier probeert, tis daar echt dramatisch; 3 uur in de wacht zonder een fatsoenlijk antwoord is standaard. (althans toen ik het nog had, ik neem het never nooit meer)
Heb trouwens geen flauw idee wat het kan zijn, misschien een op hol geslagen billing server ofzo.
als je geen idee hebt, wat het kan zijn, waarom dan zo'n lulverhaal? :(

het is waarschijnlijk een probleem met je beltegoed:

- het is verlopen door één jaar niet op te waarderen
- omdat het te lang op nul gestaan heeft
- of omdat je te vaak een verkeerde opwaardeercode hebt ingetoests.

neem even contact op met d* klantenservice 0900-0155 (wachtrij nul komma nul :)) en zij kunnen het binnen een aantal dagen voor je oplossen....

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 15:16 schreef koen het volgende:

[..]

als je geen idee hebt, wat het kan zijn, waarom dan zo'n lulverhaal? :(

het is waarschijnlijk een probleem met je beltegoed:

- het is verlopen door één jaar niet op te waarderen
- omdat het te lang op nul gestaan heeft
- of omdat je te vaak een verkeerde opwaardeercode hebt ingetoests.

neem even contact op met d* klantenservice 0900-0155 (wachtrij nul komma nul :)) en zij kunnen het binnen een aantal dagen voor je oplossen....
Als je zelf een subjectieve mening hebt kun je je beter een beetje in bedwang houden...
Anders ook trouwens hoor ;)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 15:19 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Als je zelf een subjectieve mening hebt kun je je beter een beetje in bedwang houden...
Anders ook trouwens hoor ;)
nee, jouw geuite mening was lekker objectief. een eigen ervaring staat natuurlijk meteen garant voor een algeheel beeld van de service van een mobiele netwerkprovider.

als je je binnen de organisatie begeeft, zul je inderdaad ook subjectief oordelen, maar tenminste over de juiste feiten beslissen.

daarom ook het iets uitgebreidere antwoord, dan het maar op een billingsysteem te schuiven. ongelofelijk trouwens, omdat het billing systeem volgens mij weinig invloed heeft op allin prepay klanten.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 15:31 schreef koen het volgende:

[..]

nee, jouw geuite mening was lekker objectief. een eigen ervaring staat natuurlijk meteen garant voor een algeheel beeld van de service van een mobiele netwerkprovider.
Ten eerste is de drijfveer achter mijn reactie een serie nare ervaringen met de betreffende helpdesk, en de jouwe je arbeidsovereenkomst met dutchtone.
Daarnaast zie ik mijn mening ook bevestigd door verhalen van anderen.
als je je binnen de organisatie begeeft, zul je inderdaad ook subjectief oordelen, maar tenminste over de juiste feiten beslissen.
Die volg ik niet helemaal.
daarom ook het iets uitgebreidere antwoord, dan het maar op een billingsysteem te schuiven. ongelofelijk trouwens, omdat het billing systeem volgens mij weinig invloed heeft op allin prepay klanten.
Zie jij prepay staan in zijn bericht?
Ik geef ook trouwens aan dat ik niet de persoon ben om een afdoende antwoord te geven en zeg dat ik gis.
Mijn reactie was gewoon een ironisch verhaaltje naar aanleiding van MarCusL's verhaaltje hoor.
Zullen we verder hierover ophouden?

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op maandag 25 juni 2001 13:15 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Tis toch gratiz.... :)

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 18:18 schreef Zarc.oh het volgende:

[..]

Tis toch gratiz.... :)
Een knaak per gesprek geloof ik. ;(

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 18:29 schreef HHH het volgende:

[..]

Een knaak per gesprek geloof ik. ;(
Voor prepaid is het geen gratis nummer, voor abo wel :)

• Goofyduck384
Ok, nu ik weer:

Ik heb wel prepaid, maar het is ook niet zo errug, want ik wordt nog rustig gebeld, dat is het probleem niet, maar het is wel vaag dat ze dan zeggen dat ik geen gebruik meer kan maken van deze account, terwijl dat dus wel kan..
Dat klopt niet helemaal toch? Ik heb verder nergens last van, maar vind dit gewoon een soort van "bug"

En ja, mn laatste beltegoed is idd wel 3 maand geleden ofzo, maar ik gebruik nu alleen maar om gebeld te worden, vandaar..

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:33 schreef Goofyduck het volgende:
Ok, nu ik weer:

...

En ja, mn laatste beltegoed is idd wel 3 maand geleden ofzo, maar ik gebruik nu alleen maar om gebeld te worden, vandaar..
Nee hoor is geen bug... ff voor je gekeken op de D* site:
• Hoe werkt het?
U koopt een beltegoedkaart van fl.40,- of fl.80,- waarmee u uw beltegoed kunt verhogen. Na opwaardering is uw beltegoed nog 1 jaar geldig. Als uw beltegoed op of niet meer geldig is, heeft u 3 maanden de tijd om het aan te vullen. Gedurende deze 3 maanden kunt u zelf niet meer bellen (uitgezonderd het alarmnummer 112), maar blijft u wel bereikbaar (ook voor korte tekstberichten (SMS)). Vult u uw beltegoed niet binnen deze 3 maanden aan, dan wordt uw telefoon geblokkeerd. Deze blokkade kunt u binnen een tweede termijn van 3 maanden opheffen door te bellen met Dutchtone Klantenservice. Vervolgens dient u ook uw beltegoed aan te vullen anders vervalt uw telefoonnummer en uw eventuele beltegoed.
Is je beltegoed op of verlopen??
Je hebt dan dus nog 3 maanden....
(of max 6 om je nummer te houden)

• Goofyduck384
ok thnx, hier heb ik wat aan, bedankt!
Pagina: 1