Kijk eens of je onder power management de optie hebt wat "closing the lid" doet.
Zet die niet op slaapstand maar op "niets doen" en dan kijken wat er gebeurt. Wat het zou kunnen zijn is dat het magneetje (of de klemmetjes, weet niet of je laptop een schuifje heeft om 'm te openen) registreert dat de klep dicht zou zijn, zelfs al is dat niet zo.
Ik weet niet of dat standaard in Windows 8 uitstaat, maar 't is het proberen waard.
Vreemde tip... Wat nou als de TS alles in het Engels wil hebben? Ik heb mijn werklaptop en privelaptop ook in het Engels staan, als je dan een foutmelding tegenkomt en daar op zoekt heb je pakweg 10000x zoveel hits op google die daadwerkelijk nuttig zijn.
Lekker nuttig als zijn laptop al in slaapstand gaat tijdens installatie van Windows zelf. Daarnaast; heb je wel eens gezien hoe traag dat programma daadwerkelijk drivers binnenhaalt nadat hij er meerdere minuten over heeft gedaan om de boel te zoeken? Weet je ook wat er gebeurt met je drivers als je een installatie doet en halverwege gaat je laptop in slaapstand?
Deze tip is toch wel de makkelijkste manier om corrupte drivers te krijgen, dan kan je weer opnieuw Windows gaan lopen installeren. Daarnaast; welke driver zou zorgen voor die slaapstand terwijl Windows nog aan het booten is, denk je? Volgens mij zijn er nauwelijks drivers die dat doen; laat staan als die driver mist dat de laptop dan maar besluit te gaan slapen.
[
Voor 47% gewijzigd door
Merethil op 03-06-2016 08:55
]