Dropbox pro slechte service

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:37
ik maak op dit moment 2 jaar gebruik van Dropbox pro, afgelopen vrijdag kreeg ik de melding dat mijn dropbox niet meer synchroniseerde omdat deze vol zat - onmogelijk ik heb net 6% van de 1TB gebruikt.
(die ochtend of dag ervoor heb ik niets veranderd in mijn account settings)

bij mijn transactiegeschiedenis zag ik het volgende:

13/7/2015 Factuur Dropbox Pro - 1 TB (13-07-2015 tot 13-07-2015) € 9,99
13/7/2015 Betaling Betaling via SEPA-incasso geslaagd (ontvangstbewijs) € 9,99
29/7/2015 Factuur Dropbox Pro - 1 TB (29-07-2015 tot 29-07-2016) + Restitutie naar rato € 94,67
29/7/2015 Betaling Betaling via SEPA-incasso geslaagd (ontvangstbewijs) € 94,67
27/5/2016 Factuur Aanpassing in verband met terugvordering + Aanpassing in verband met terugvordering (29-07-2015 tot 29-07-2016) € 94,67
27/5/2016 Betaling Terugvordering door klant € 94,67

Toen noodgedwongen omdat ik niet kan werken zonder dropboxsync en om support te krijgen. Een maand abonnement genomen.
(bij gewone dropbox gebruikers is de reactie tijd van support volgens de website binnen 4 werkdagen, voor betalende Dropbox-Pro gebruikers binnen 24/7 uur, en omdat het net zo voor het weekend zat heb ik betaald)

27/5/2016 Betaling PayPal-betaling (ontvangstbewijs) € 9,99
27/5/2016 Factuur Dropbox Pro - 1 TB (27-05-2016 tot 27-06-2016) € 9,99

(ik heb op geen enkele rekening geld terug ontvangen)
toegegeven hun reactie tijd is snel echter kom ik geen steek verder de hoofdlijn hun reacties:

Omdat de website volledig Nederlands is stelde ik mijn vraag in het Nederlands.
- hun reactie: Bedankt dat je contact Dropbox, ik ben blij dat het helpen van u vandaag, Het lijkt alsof je u plan overgestapt van Pro jaarlijk Pro maandelijks.

Hierop mailde ik maar ik maar terug of ze mij in het engels konden helpen, want ik begreep er weinig van..
- It seems like you have marked your annual subscription to be switched to the monthly. For this reason it has been downgraded.

Waarop ik stap voor stap uitlegde dat ik dat echt niet gedaan heb, ik nog steeds van plan ben om door te gaan met een 3e jaar lidmaatschap, of ze kunnen uitleggen wat er gebeurd is en wat er met de 2 verloren maanden is gebeurd.
- Unfortunately, it is impossible for us to determine why the plan has been switched.

Hierop reageer ik (nog steeds vriendelijk) dat ik dat vreemd vin den toch wel graag resutie wil van de 2 maanden die ik verloren ben.
- Unfortunately, it is not possible for us to change the type of plan. Our apologies for the inconvenience.

Heeft iemand enig idee wat ik verder kan ondernemen? ik kom niet echt verder overige mails waarbij ik mijn probleem anders formulier geven dezelfde reacties en op deze wijze stelen ze gewoon 2 maanden van me... :/
ik gebruik Dropbox graag.. en wil mijn abonnement graag behouden.. de manier van fotoweergave spreekt mij enorm aan en gebruik ik hobbymatig bijzonder veel.

[ Voor 1% gewijzigd door carpcatcher op 01-06-2016 21:08 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik kreeg dus ook een melding van dat mijn account zou worden opgeheven, ik ben toen in mijn dropbox gegaan en hij was vol zei hij, vreemd want ik had zelf maar 3 foto"s erin, en ja hoor, vreemd genoeg zaten er 100 nog wat foto"s van een Turkse bruiloft van wildvreemden, waar kan ik dit melden? ik heb ze ondertussen allemaal verwijderd uit mijn box en ww veranderd.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@Verwijderd, welkom op GoT :)

We hameren altijd op zoeken, maar zien liever dat losse vragen in eigen losse topics komen: dan kan daar worden ingegaan op gevonden kennis uit andere topics. In andermans topic verdergaan leidt tot verwarring als er twee onderwerpen door elkaar gaan lopen.

Ik lees in je reactie niet dat je al contact hebt gehad met de servicedesk en dat je daar slecht was bediend. Omdat je vraag niet gaat over voorgaande reactie, sluit ik het topic en stel ik voor dat je even een nieuw eigen topic opent.

Als je de beveiliging van Dropbox wilt bespreken dan past dat misschien iets beter in Beveiliging & Virussen, maar hier in CSA zou ik ook kunnen begrijpen. Als de vraag puur is hoe de servicedesk te bereiken met de vraag hoe dat kan / hoe je het kunt voorkomen en je die vraag dus niet aan ons wilde voorleggen: https://www.dropbox.com/en/help/4461

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 27-03-2017 15:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.