TV voor 800.- / 1100.-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
Beste forumgangers,

Mijn vraag

Graag zou ik wat hulp willen hebben over een aankoop van een nieuwe televisie voor in mijn huiskamer! (gem. 1000.- Uitloop tot 1300.- mocht er één een stuk beter zijn.

Wat heb ik nu?

LG 42LM660S.

Kijk afstand

Met mijn bank zit ik ongeveer 3,00m van de televisie af.

Waar ben ik naar opzoek?

Ik ben opzoek naar een 55 inch televisie met een mooie layout. Voorkeurs modellen zijn (in volgorde); LG, Panasonic(?) of Sony. Samsung mag ook mocht het een betere televisie betreffen.

Waar ga ik mijn televisie voor gebruiken?

Mijn televisie gebruik ik veelal voor:

- Gedownloade films/series
- Netflix
- Gamen (FIFA, shooters, RPG's)
- Voetbal
- Normale TV zenders

Wat heb ik al?

Ik heb een:

- Pioneer VSX-923
- Boston Acoustics SoundWare S 5.1 Home Cinema speakers
- Apple TV
- PlayStation 4

Waar heb ik hulp bij nodig?

Wil graag een televisie met weinig input lag, ik zit nog te twijfelen tussen een OLED en een 4K televisie, heb niet heel veel verstand van de verschillen. Ook zoek ik een tv met een mooie layout (LG vind ik erg mooi). Kan ik beter wachten op een goede aanbieding of is er een televisie die j(jij)ullie me kunnen aanraden? Me voorkeur gaat ook uit naar een televisie met veel hertz. Heb al wat dingen gelezen op de site maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Bedankt alvast, groetjes Robin :*)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:36
welke tv's heb je op het oog? wat heb je zelf al gevonden en waarom twijfel je tussen die modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
! Vergeten te melden, 3D ben ik niet echt geïnteresseerd in.

- Panasonic Viera TX-55CX700 Zilver / Mooi maar wel 3D en verouderd.
- Sony XBR55X850C / Weet niet of deze in Nederland te verkrijgen is.
- PANASONIC TX-55CX800
- LG 55UF850V Zwart
- LG 55UF675V Zwart

Dit zijn een paar modellen die ik mooi vind, maar ik heb er niet zoveel verstand van als de meeste hier.
Wat voor modellen adviseer jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBowser schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:36:
! Vergeten te melden, 3D ben ik niet echt geïnteresseerd in.

- Panasonic Viera TX-55CX700 Zilver / Mooi maar wel 3D en verouderd.
- Sony XBR55X850C / Weet niet of deze in Nederland te verkrijgen is.
- PANASONIC TX-55CX800
- LG 55UF850V Zwart
- LG 55UF675V Zwart

Dit zijn een paar modellen die ik mooi vind, maar ik heb er niet zoveel verstand van als de meeste hier.
Wat voor modellen adviseer jij?
De CX700 of 800 kan je denk ik wel vergeten. Deze zijn inmiddels opgevolgd door de DX modellen.

UF850 van LG is een mooi toestel, zeker een aanrader. Software werkt goed en snel. Beeld af en toe niet helemaal perfect uitgelicht.

De UF675 ben ik niet bekend mee, de UF680 wel. Beduidend minder goed panel. In vergelijking met de UF850 scoort hij echt wel minder geod.

De X850C is denk ik gewoon de X8505C. Dit is in dit voormaat een goede tv. Alleen heeft soms wat back-light problemen en de software is niet om over naar huis te schrijven. Mocht je nou een mediaspeler/appletv hebben is dit geen probleem, maar ik heb vaak voorbij horen komen dat mensen netflix zaten te kijken en de app er onverklaarbaar mee stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plexter22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-09 13:58
Lg 55uf850v hoef je niet over na te denken .Zeer goede uhd tv mediaspeler kon ook de deur uit draait alle formaten.Na een beetje spelen met de instellingen een zeer mooi plaatje wat de tv produceert.

Mvg plexter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 21:57
Voor mijn broer met (bijna) dezelfde afwegingen ook de uf850v gekozen. Na een bijna een jaar is hij er nog steeds erg content mee. Gamen doet hij niet dus daar geen ervaring mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrBowser
Heb toch een LG55EG910V gehaald! Bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 21:57
MrBowser schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:42:
Heb toch een LG55EG910V gehaald! Bedankt voor alle hulp!
Gefeliciteerd! Mooie tv! Alleen wel boven budget gegaan dus, overkomt ons allemaal wel volgens mij :P
Pagina: 1