Beste forumgangers,
Mijn vraag
Graag zou ik wat hulp willen hebben over een aankoop van een nieuwe televisie voor in mijn huiskamer! (gem. 1000.- Uitloop tot 1300.- mocht er één een stuk beter zijn.
Wat heb ik nu?
LG 42LM660S.
Kijk afstand
Met mijn bank zit ik ongeveer 3,00m van de televisie af.
Waar ben ik naar opzoek?
Ik ben opzoek naar een 55 inch televisie met een mooie layout. Voorkeurs modellen zijn (in volgorde); LG, Panasonic(?) of Sony. Samsung mag ook mocht het een betere televisie betreffen.
Waar ga ik mijn televisie voor gebruiken?
Mijn televisie gebruik ik veelal voor:
- Gedownloade films/series
- Netflix
- Gamen (FIFA, shooters, RPG's)
- Voetbal
- Normale TV zenders
Wat heb ik al?
Ik heb een:
- Pioneer VSX-923
- Boston Acoustics SoundWare S 5.1 Home Cinema speakers
- Apple TV
- PlayStation 4
Waar heb ik hulp bij nodig?
Wil graag een televisie met weinig input lag, ik zit nog te twijfelen tussen een OLED en een 4K televisie, heb niet heel veel verstand van de verschillen. Ook zoek ik een tv met een mooie layout (LG vind ik erg mooi). Kan ik beter wachten op een goede aanbieding of is er een televisie die j(jij)ullie me kunnen aanraden? Me voorkeur gaat ook uit naar een televisie met veel hertz. Heb al wat dingen gelezen op de site maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Bedankt alvast, groetjes Robin
Mijn vraag
Graag zou ik wat hulp willen hebben over een aankoop van een nieuwe televisie voor in mijn huiskamer! (gem. 1000.- Uitloop tot 1300.- mocht er één een stuk beter zijn.
Wat heb ik nu?
LG 42LM660S.
Kijk afstand
Met mijn bank zit ik ongeveer 3,00m van de televisie af.
Waar ben ik naar opzoek?
Ik ben opzoek naar een 55 inch televisie met een mooie layout. Voorkeurs modellen zijn (in volgorde); LG, Panasonic(?) of Sony. Samsung mag ook mocht het een betere televisie betreffen.
Waar ga ik mijn televisie voor gebruiken?
Mijn televisie gebruik ik veelal voor:
- Gedownloade films/series
- Netflix
- Gamen (FIFA, shooters, RPG's)
- Voetbal
- Normale TV zenders
Wat heb ik al?
Ik heb een:
- Pioneer VSX-923
- Boston Acoustics SoundWare S 5.1 Home Cinema speakers
- Apple TV
- PlayStation 4
Waar heb ik hulp bij nodig?
Wil graag een televisie met weinig input lag, ik zit nog te twijfelen tussen een OLED en een 4K televisie, heb niet heel veel verstand van de verschillen. Ook zoek ik een tv met een mooie layout (LG vind ik erg mooi). Kan ik beter wachten op een goede aanbieding of is er een televisie die j(jij)ullie me kunnen aanraden? Me voorkeur gaat ook uit naar een televisie met veel hertz. Heb al wat dingen gelezen op de site maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Bedankt alvast, groetjes Robin