Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsie88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-09 11:35
Hallo,

Ik heb zelf een msi r9 280x in mijn systeem met 1 monitor op hdmi.
Maar was van plan 3 monitoren aan te sluiten, ik ben naar de msi website geweest om te kijken of videokaart het aan kan. Dit is wat er stond: (Maximum Displays Up to 6 displays with the use of a DP MST Hub)
Als ik ook verder zoek op internet kan ik niet vinden of ik nu mijn 2 extra monitoren kan aansluiten.

Ik wil het zo aansluiten:

1x op de hdmi
2x op de mini displayport (en dan met een adapter van mini DP naar hdmi)

Ik kan dus echt niet vinden of dit gaat werken in deze configuratie, hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Thijs

Beste antwoord (via Thijsie88 op 02-07-2016 22:30)

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Thijsie88 heeft het goede antwoord, geld voor alle AMD kaarten met meer dan 2 aansluitingen ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, dat kan gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijsie88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-09 11:35
Hallo, als iemand deze topic nog tegenkomt dan is het ECHTE antwoord dat je een actieve displayport adapter moet kopen. Als je dat niet hebt krijg je geen beeld. ik heb dit uitgeprobeerd en het werkt echter alleen met een actieve adapter. Een normale adapter(normaal=passief) gaat niet werken.
Dit is het kloppende antwoord.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Thijsie88 heeft het goede antwoord, geld voor alle AMD kaarten met meer dan 2 aansluitingen ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)