Verkoopadvies

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• jgnip
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08-2022
Beste Tweakers!

Ja ik weet dat forum 'aankoopadvies' heet, maar ik zag niet in welk ander forum ik mijn vraag moest plaatsen. Ik wil namelijk mijn desktop van plusmin 2 jaar oud verkopen omdat ik eigenlijk helemaal niet meer game. Ik vind het (helaas) niet meer leuk. Kan ik eindelijk tijd stoppen in mijn carriere... 8)

Ik heb echter geen idee wat ik er voor moet vragen en waar ik hem het beste te koop kan aanbieden. Hier zou ik graag advies over hebben!

De specificaties van mijn desktop zijn als volgt:
  • Processor: Intel Core i7-3770 CPU @ 3.40GHz
  • RAM: 16GB DDR3
  • GPU: MSi R7950
  • MB: P8Z77-V
Plus monitor: Samsung SyncMaster S22B350, 22 inch 1920x1080.

Er zit geen (legale) editie van Windows bij. Ik heb letterlijk geen idee wat ik er voor moet vragen. Moet ik gewoon alle aparte onderdelen opzoeken in de pricewatch en daar dan iets onder gaan zitten?

Alvast bedankt voor jullie antwoord, en excuus aan de moderators als dit topic gemoved moet worden!

_/-\o_

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55
DAA beleid

Taxaties zijn niet toegestaan maar ik zou gaan kijken op V&A/marktplaats wat men er nog een beetje voor vraagt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eigenlijk is het voor V&A heel simpel; een flink aantal Tweakers rekent 30% afschrijving jaar op jaar.

Iets wat origineel 1000 Euro kost, wordt dan rond 700 aangeboden na 1 jaar, 490 na het tweede jaar en ongeveer 350 na 3 jaar.

Voor bedrijven zijn hier belastingregels voor; zoek die na en bereken je afschrijving.

Doe er je voordeel mee en ga alsjeblieft niet adverteren met "geen legale" rotzooi erop; daar komt alleen maar gezeik van.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 01-06-2016 16:57 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:45
Zoek op V&A en Marktplaats vergelijkbare systemen op, of tel de tweedehandsprijzen van alle componenten los bij elkaar op en ga daar wat onder zitten omdat je het als één systeem verkoopt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht, want verkoopadvies is inderdaad niet toegestaan zoals in de aangehaalde regels te lezen valt.

Dit topic is gesloten.