Toon posts:

De transitie naar een groene energiemarkt! spannend!

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve dames en heren,

Ik ben mijn scriptie aan het schrijven over trends in elektriciteits- verbruik. Alleen kan ik niet mijn mede studenten deze vragen afnemen omdat zij grotendeels niet de eigen energierekening betalen. Dus als u de tijd zou hebben om deze 10 vraagjes in te vullen zou u mij daar enorm mee helpen! De enquête is ook anoniem! Het is een erg belangrijk onderwerp voor mij in het onderzoeken van hoe Nederland groeit in zijn groene elektriciteit productie.

(KLIK HIER voor de enquete *knip* )

Ter verdere toelichting, ik schrijf mijn scriptie over hoe Nederland in de toekomst zal groeien in zijn productie van groene energie. met name door een kijkje te nemen naar het bedrijf Vandebron.( het onderzoek van dit bedrijf heeft geen commercieel doel) Door de manier waarop zij zaken doen, wordt deze groene energie markt gestimuleerd en wordt de benodigheid voor grijze energie in de toekomst kleiner. Mocht iemand het fijne ervan willen weten, ik ben erg enthousiast over het onderwerp en zou graag het aan mensen met interesse willen uitleggen!.

Bij voorbaat dank!

(PS: gelieve vraag 11 negeren alstublieft, ik kan deze helaas niet weghalen omdat de enquête al van start is.)
...

Ik gebruik surveymonkey.com voor mijn enquete *knip*
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: Ik heb op fokforum en verscheidene facebook paginas mijn enquete geplaatst. ik heb een groot aantal reacties nodig. en dus ook veel kanalen om deze enquete te verspreiden. Hopelijk vinden jullie het onderwerp even interessant als ik! deel gerust de enquete met je vrienden en andere geïnteresseerden!

Bij voorbaat dank voor de genomen tijd!
...

[ Voor 2% gewijzigd door RoD op 01-06-2016 15:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lees even Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! door, die lijk je gemist te hebben.

Dit topic is gesloten.