Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klein foutje over NFC vorige Oneplus toestellen

Pagina: 1
Acties:

• Neshfi
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 08:37
"De telefoon zal bovendien beschikken over nfc, iets wat OnePlus bij zijn vorige smartphones uit oogpunt van kosten nog wegliet."

De Oneplus One heeft wel NFC. Vanaf de Oneplus Two werd deze weggelaten, omdat er werd aangegevens dat Oneplus One gebruikers NFC amper gebruikte.

(Excuseer mij als ik het verkeerd heb doorgegeven, aller eerste keer dat ik dit doe :| )

[ Voor 14% gewijzigd door Neshfi op 01-06-2016 15:14 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Neshfi schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:11:
(Excuseer mij als ik het verkeerd heb doorgegeven, aller eerste keer dat ik dit doe :| )
Je hebt het prima doorgegeven.

Ik heb ook een puntje over dezelfde zin. Hoe komen jullie erbij dat OP3 NFC heeft, dit is nog niet bekend gemaakt en is niet gelekt via de Tenaa.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 01-06-2016 15:32 ]

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Tekst gefikst. NFC is niet confirmed maar wel waarschijnlijk, ook via het captcha-lijstje en volgens EVLeaks. Maar correct dat het geen feit is, dus tekst aangepast.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Xtuv schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:35:
Tekst gefikst. NFC is niet confirmed maar wel waarschijnlijk, ook via het captcha-lijstje en volgens EVLeaks. Maar correct dat het geen feit is, dus tekst aangepast.
Okay. Bedankt!