Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste laptop voor onder de 750 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een studente die vrij weinig weet van laptops dus ik vraag het aan jullie:

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Hij moet voornamelijk voor mijn studie goed functioneren. Dus office etc moeten geen probleem zijn. Verder stream ik veel en speel ik soms een spelletje (niks zwaars). Hij moet makkelijk mee te nemen zijn. De laptop die ik nu heb is te groot en te zwaar (volgens mij is het deze: pricewatch: HP Pavilion 15-p271nd) de SSD vind ik wel erg prettig merk ik.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ik hoop er een te vinden voor 700-750 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, mijn laptop neem ik bijna overal mee naartoe

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Merk maakt mij niet uit. Heb nu een HP maar die begint al wel wat rare trekjes te vertonen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zelf trouwens deze gevonden:
http://www.mediamarkt.nl/...-80q3007mmh--1415884.html
iemand enig idee of dat wat is?

Verwijderd

Ha Honden123,

Uit je verhaal kan ik opmaken dat je het liefst rond de 700-800 euro range wil blijven zitten en graag waar voor je geld wilt hebben (dat wil iedereen 8)7).

Office gaat prima werken op zowel Windows als OS X. Voor streamen is het fijn als je een goede internetlijn hebt, dat is niet volledig (grotendeels, maar niet helemaal) afhankelijk van je laptop.

Op het gebied van merken zijn er een aantal merken die ik persoonlijk niet zo snel zou kiezen op basis van persoonlijke ervaringen. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die mij tegenspreken, maar ik zou zelf niet voor HP; MSI, Acer of Dell gaan.

Puur op onderdelen zou ik zeggen, kijk of je een Intel i5-je kan vinden, met 4/8gb ram, een Nvidia-videokaart en een Full-HD scherm. Misschien zelfs een 8-cell batterij, maar dat is wellicht wat te enthousiast.

Succes ermee! :)