Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Dag Tweakers

Ik ben onlangs van ps4 naar pc overgestapt. Heb echt wel een degelijke build die futureproof is.
Nu heb ik mijn ps4 nog staan en vroeg ik mij af wat jullie opzicht is voor fifa.

Ik lees steeds dat fifa op pc slechter is door de cheaters & door de lagere playerbase.
Zijn er Tweakers die fifa spelen op pc?
Wat zijn jullie ervaringen?

Bedankt om dit te delen, ik heb een nieuwe pc gekocht maar wil natuurlijk de beste ervaring voor elk spel.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
NIET DOEN: Het stikt er echt van de galbakken op de PC.

Doe jezelf een plezier en speel fifa lekker op de ps4 :)

Ikzelf heb een hele hoop mensen tegen me gehad met lagswitches, als in het gaat allemaal fantastisch, totdat er voor mij een cruciale fase is, waarbij het echt extreem gaat laggen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:28
Ik speel zelf heel af en toe solo en voornamelijk co-op online. Lamers heb je overal dus zou niet weten waarom bij pc meer. Misschien in FUT maar dat speel ik zelf niet. Verder nooit echt problemen, ragequiters hou je altijd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Sn3gG3l schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:34:
Ik speel zelf heel af en toe solo en voornamelijk co-op online. Lamers heb je overal dus zou niet weten waarom bij pc meer. Misschien in FUT maar dat speel ik zelf niet. Verder nooit echt problemen, ragequiters hou je altijd.
Ik speel ook geen FUT meer dus dat is ook niet echt het probleem. Verder heb je geen problemen met cheaters?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:28
SoulsOnFire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Ik speel ook geen FUT meer dus dat is ook niet echt het probleem. Verder heb je geen problemen met cheaters?
Nee nog nooit gemerkt, nu het meeste co-op seasons en daar ben ik echt nog nooit iemand tegen gekomen die cheatte.

Steam: Sneggel Origin: Waus82