Coolers in de VS bestellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23
Ik wacht nu al bijna een maand op die golden orb van de oc-shop, vorige week hadden ze ze binnen gekregen en zouden donderdag nog met de post mee gaan. Nu is het al weer een paar dagen verder en ik heb nog hoop dat tie komt. Maar als tie er over een week nog niet is, dan cancel ik die bestelling.
Dus nu was ik op zoek gegaan naar een andere plek waar ze dat spul hebben... Ik kwam terecht op www.coolerguys.com dus ik klik daar wat spul aan en kijk bij de verzendkosten. Ik geloof dat ik die van 18$ moet hebben en dan zou ik het binnen 2 dagen hebben met de luchtpost.
Aangezien die golden orb 38 gulden is ipv die 64 bij de oc-shop is de totaalprijs nog wel te overzien. (de alpha FC-PAL35T is daar ook maar zo'n 30$). Dus de prijzen vallen in mijn ogen wel mee.
Iemand ervaring met online bestellen in de VS??? zie ik dingen over het hoofd?

Y'24

Verwijderd

Bij OC-shop zijn ze op vakantie, maar verder heb ik al totaal iets van 6 keer in de VS besteld, en is altijd goedgegaan duurt ongeveer 5-7 dagen voordat je het hebt, verder heb je bij die 18$ nog geen verzendkosten gerekend, toch?

• RvV
(cijfers zijn nederlande guldens)

alle bedragen zijn een beetje afgerond..

In de VS:
Golden orb=38
verzendkosten=40
totaal=78

oc-shop (NL)
Golden orb=64
verzendkosten=25
totaal=89

toch maar in de VS bestellen?

Y'24

• Samael
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb mijn twee Gorbs in Amerika besteld ( www.plycon.com )en geen problemen. Laatst nog bij hetzelfde bedrijf wat fangrills en een Enermax 330 powersupply gekocht en ik had het binnen een week binnen. Binnekort komt er ook nog wat Mushkin-lovinŽ (SDRAM) overvliegen uit de USA. Ik ben er wel over te spreken ... dat online bestellen.

Go for it!!

IŽd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy...

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Bestellen in US wordt bij ( www.plycon.com ) een dure zaak, je betaald 25 dollar shipping plus golden orb van 17 dollar is 120 piek voor een coolertje.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb laatst even zo'n Alpha koeler, een Ratpadz muismat en wat thumbscrews besteld bij www.2cooltek.com en het was binnen een week binnen. Was ook niet al te duur...

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

voor mijn Golden Orb bij de CoolerGuys besteld... was ik incl. verzendkosten fl.58,65 kwijt... was er in een weekje...

Join TeamBVD!

Verwijderd

Tijd geleden bij Coolerguys 4 FEP32's besteld en was daarvoor 192,- kwijt incl verz kosten. Ik kreeg er "zelfs" 2 van die heatgrease tubetjes bij ($3/stuk).

Ik heb (nov99 dacht ik) naar een paar bedrijven gemaild en Coolerguys waren _verreweg_ het goedkoopst met opsturen. Let daar wel op: bij andere bedrijven kost een koeler $1 maar rekenen ze $20-25 verzend kosten!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik bestel wel eens wat bij www.millisec.com en ben daaar heeeeeeeel tevreden mee

Verwijderd

En hoe zit het met de BTW enzo?
Toen ik kleding uit Amerika had besteld, moest ik aan de postbode nog extra nederlandse BTW betalen, omdat er zo'n ***-formuliertje van de Douane/Belastingdienst bij zat.

Verwijderd

Hebben jullie met Credit Card betaalt ?

• RvV
Ik weet wel genoeg...eerst nog een weekje op de oc-shop wachten, als ik dan nog niets heb gewoon in de VS bestellen!

Y'24

Verwijderd

Bazza:

Als ik iets koop in Amerika doe ik dat inderdaad met de creditcard. Nog nooit problemen mee gehad.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Ik heb gisteren een chipset cooler besteld bij tennmax in de usa koste me maar 60 piek intotaal met verzenden.

Bij informatique kost de cooler al 69 piek en nog een 17.50 verzendkosten.

online bestellen rulez!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Let wel op dat je als je pech hebt ook nog eens 17,5% btw en 12% invoerrechten moet betalen over de geleverde goederen, en dan kan het ineens niet meer zo voordelig zijn.

Ik heb ook vaker in de states besteld en af en toe geluk gehad dat ik bovengenoemde niet hoefde te betalen, maar ook meerder keren van wel, en dan snij je je zelf toch een beetje in de vingers.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

bij mij stond er een stempeltje op: Vrij van belasting
ik weet niet bij wel bedrag de grens ligt.

Join TeamBVD!

Verwijderd

Heb destijds een CH F16 Combatstick USB in de V.S. besteld. Was 50 dollar + 50 dollar verzendkosten via DHL. Kreeg via DHL wat douanepapieren en de mededeling dat DHL een bedrag van 30 gulden niet aan mij zou doorbelasten. Antwoord DHL: factureren en admnistreren was die 30 gulden niet waard.

Kreeg vandaag Y.S. Tech Case Fan (60mm) van de Coolerguys binnen na 8 dagen. Heb gisteren nog wat spullen bij 2CoolTek. besteld. Ik vind bestellen in de V.S. snel en voordelig. Heb geen zin om winkels in Nederland af te bellen voor zo'n vrij lullig dingetje als een Y.S. Tech Case Fan (60mm). Op Nederlandse Internet sites vind je dit soort artikelen ook niet gauw.

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Dat is het probleem bij nou, ik zou wel willen bestellen in de VS, maar ik heb geen creditcard!! :'(

BTW gaat er iemand nog iets binnenkort bestellen in de VS? :P
Pagina: 1