Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanhoks
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-08-2024
Mijn LG li-ion accu is compleet versleten. Ik vond de accuduur van deze accu altijd al vrij kort (3000 mAh). Ik zoek voor nieuwe accu's en heb eigenlijk 2 opties;
1. Een nieuwe LG accu kopen. Deze zijn er met 3500 mAh
2. Een "extended" accu kopen; deze heeft een twee keer zo lange accuduur, maar is ook letterlijk 2 keer zo dik en wordt weggestopt achter een vreselijk dikke (meegeleverde) backcover.

Mijn vraag: Zal 3500 mAh echt een verschil maken ten opzichte van de 3000 mAh? Of zal ik toch voor de extended accu gaan? Wat zijn jullie ervaringen met deze type accu's?

Bedankt!

Stefan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
meestal zijn de china accus niet veel beter hoor.
ik zou gewoon weer voor de originele gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
stefanhoks schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:10:
Mijn vraag: Zal 3500 mAh echt een verschil maken ten opzichte van de 3000 mAh? Of zal ik toch voor de extended accu gaan? Wat zijn jullie ervaringen met deze type accu's?
Ik zou gewoon een originele 3000mAh accu kopen. Accu's uit China staan niet bekend om hun betrouwbaarheid. Mocht de accu het in het begin goed doen, kan het goed zijn dat de levensduur weer veel korter is.

offtopic:
Er zit een verschil tussen accuduur en accucapaciteit. De accuduur is hoelang een telefoon mee gaat op de accu en de accucapaciteit gaat over cijfertjes (3000mAh bijvoorbeeld)

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 02-06-2016 11:22 ]